Stalthy Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Heisann folkens! Skal til England om noen uker, lurer på om det finnes vanlige butikker som selger spill klær? Her i Italia så fant jeg en kul Atari sekk, men i feil farger (skal til sør England og oxford) Lenke til kommentar
Hieronymus Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Heisann folkens! Skal til England om noen uker, lurer på om det finnes vanlige butikker som selger spill klær? Her i Italia så fant jeg en kul Atari sekk, men i feil farger (skal til sør England og oxford) Jeg kjenner ingen butikker som selger spill og klær, hvis det var det du mente. Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Eg har berre nettbutikkar, men sidan det ikkje var ønska so er eg tom for forslag Lenke til kommentar
Lactulose Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Heisann folkens! Skal til England om noen uker, lurer på om det finnes vanlige butikker som selger spill klær? Her i Italia så fant jeg en kul Atari sekk, men i feil farger (skal til sør England og oxford) Jeg kjenner ingen butikker som selger spill og klær, hvis det var det du mente. Tror han mente spillklær, altså f.eks. en t-skjorte med triforce på. Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Hvis du finner en stor nok HMV, tror jeg de har i hvert fall spill-relaterte t-skjorter. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Kikk innom en Virgin Megastore om du finner en også, vet aldri du hva du finner. Ellers så har vel sånne typiske nerdebutikker (type Outland) det du ser etter, men jeg vet ikke helt hva de heter i England. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå