Bazze Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hei Jeg har spilt Zelda på NES og SNES for lenge siden. Det er jo et genialt spill. Nå har jeg Xbox, og lurer derfor på om Zelda kun finnes til GameCube og hvis 'ja', finnes det et tilsvarende spill for Xbox ?? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Ja det finnes bare på GameCube.. Det er et veldig gøyt spill og ikke minst stor plass og bevege seg fritt omkring på.. Vet ikke helt hvilken spill som ligner det som er til XBox men det er vel et slags eventyrspill, så hvis du finner et eventyrspill er det vel ikke langt ifra. Men selvfølgelig er det ikke like gøyt å bevege seg rundt i slott og fjell osv med maskinvevær som med sverd, pil og bue osv.. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Zelda har alltid vært, er stadig og vil alltid være Shigeru Miyamotos mesterstykke nummer én, og i og med at hr. Miyamoto stadig er trofast mot Nintendo så vil også Zelda kun være på denne type konsoll. (Ja, jeg vet at S.M. også står bak Mario) Lenke til kommentar
sinatra Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Zelda er en av grunnene hvorfor du skal SPRINGE og kjøpe gamecube, zelda er jo rett og slett GENIALT! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hei Jeg har spilt Zelda på NES og SNES for lenge siden. Det er jo et genialt spill. Nå har jeg Xbox, og lurer derfor på om Zelda kun finnes til GameCube og hvis 'ja', finnes det et tilsvarende spill for Xbox ?? På forhånd takk. Du kan få kjøpe min gamecube med zelda limited edition og metroid prime (sorry moderatorer, jeg letet og letet og letet, men fant ikke noe kjøp/salg forum :-? ) Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Du kan få kjøpe min gamecube med zelda limited edition og metroid prime (sorry moderatorer, jeg letet og letet og letet, men fant ikke noe kjøp/salg forum :-? ) Det slo deg ikke at bruktmarkedet var ment for slikt? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Du kan få kjøpe min gamecube med zelda limited edition og metroid prime (sorry moderatorer, jeg letet og letet og letet, men fant ikke noe kjøp/salg forum :-? ) Det slo deg ikke at bruktmarkedet var ment for slikt? ingenting har slått meg! Går på den der "Gå til forum" tingen nede i høyre hjørne, så kommer den listen opp, men finner ingen bruktmarked... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 http://bruktmarked.hardware.no så vanskelig var det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå