Kjell Arne Stava Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Vigsnes grubemuseum Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 En god opplevelse å studere dette bildet i stort format (selv om det ikke ver så veldig stort) Bilde er skarpt og fint og har gode og naturlige farger. Her har du foretatt en perfekt eksponering. Valg av vinkling er også helt perfekt. Der det er mulighet, blir det alltid best når denne type husbilder innbefatter både langveggen og kortveggen. Kunne nok vært litt mer luft til høyre i bildet. Men hva vet jeg - kanskje det var noe rot der som du ikke ville ha med på bildet Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Tekniksk OK gjennomført og en grei dokumentasjon. Kanskje litt i trangeste laget, men antar det er mye forstyrrelser rundt Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Et minnerikt sted - flott presentert. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Link til bildet Hei Her må jeg si meg enig med de uenige. Litt trangt til høyre, men ellers veldig godt eksponert dokumentasjon av dette stedet. Alle de ledningene - som jeg også hvet må gå inn til huet - tror jeg at jeg hadde klonet vekk - de tar for mye av oppmerksomheten. Ellers veldig bra. RAK-foto Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Tusen takk for kommentarene fra dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg