Peroy Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Ingen store endringer før neste år? Nye avsløringer om iPhone 5? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Hmm, hadde vært å fått bekreftet dette fra Apple snart. Vist det stemmer at det kun er de endringene som er nevnt som blir på den nye, er det ikke verdt for min del og jeg kan like greit kjøpe iPhone4 igjen nå, slik at jeg slipper å vente -_- Lenke til kommentar
Newton Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Jeg ser det er tiden for agurknytt Hvor mange ganger skal amobil drøvtygge på de samme ryktene, spekulasjonene og ikke-nyhetene om "iPhone 5" ? (For de som lurer, bildet er ikke hentet fra amobils siste redaksjonsmøte, men jeg syntes det passet i konteksten likevel...) Endret 11. juli 2011 av Newton 7 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Så vidt jeg kan se er bildet hentet fra matsiden.no, og jeg visste ikke at deres dekning av Amobils redaksjonsmøter var riktig så god. Årsaken til at det skrives artikler om iPhone 5 er at iPhone 5 er et produkt mange er spente på, derfor vil mange lese artikler om ryktene som spirrer rundt om iPhone 5. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Vennligst undersøk at alle setninger er fullstendige før publisering. Man blir litt snublefot i artikler her til tider. Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Vil gjerne ha trådløs lading til iPhone. Ser for meg at dette er noe Apple kunne ha implementert. Virker som om de er interessert i å bevege seg mot trådløse produkter, og batteriet kan man ikke skifte uansett. (Og med det mener jeg ikke trådløst lading som "lad-hvor-faen-du-vil", men en ladeplatform/holder som ikke krevde at du måtte plugge noe inn i telefonen) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Apple har jo induksjonslading på andre produkter så ser helt klart at det kan komme. Nå som det meste annet også blir trådløst kan snart pluggen elimineres eller få en hette og kun være til nødbruk. Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Absolutt, vekk med pluggen. Trådløst er mye mer elegant enn kabler og porter. Passer bedre med Apple sine rene og minimalistiske design. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Apple er visst interessert i dette, og bruksområdene er langt mer enn telefoner: http://www.macrumors.com/2011/07/11/apples-interest-in-witricity-wireless-charging/ Dette kan, hvis det virkelig fungerer som beskrevet, bli rimelig bra Lenke til kommentar
Newton Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Apple har jo induksjonslading på andre produkter så ser helt klart at det kan komme. Nå som det meste annet også blir trådløst kan snart pluggen elimineres eller få en hette og kun være til nødbruk. Har jeg aldri hørt om, hvilke produkter? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Det er vel en av laptopene om jeg ikke husker feil? Mulig jeg blander noen kort der. Endret 13. juli 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg