Espen Ørud Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Som nevnt tidligere ønsker jeg til selve bildekritikken på digit verktør ala det du finner under bildet her: http://www.photosight.org/photo.php?photoid=125240 og den same muligheten til å innlemme de foreslåtte endringene direkte i kommentaren under når man kommenterer. Sjekk ut muligheten de har på det jeg linker til og jeg regner med de aller fleste vil være enige at dette er fantastiske mulgiheter når man snakker bildekritikk... Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Som nevnt tidligere ønsker jeg til selve bildekritikken på digit verktør ala det du finner under bildet her: http://www.photosight.org/photo.php?photoid=125240 og den same muligheten til å innlemme de foreslåtte endringene direkte i kommentaren under når man kommenterer. Sjekk ut muligheten de har på det jeg linker til og jeg regner med de aller fleste vil være enige at dette er fantastiske mulgiheter når man snakker bildekritikk... Absolutt. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2011 Lurer forsåvidt også på om dette er noe man; kikker på/har tenkt til å forsøke på/har tenkt til å hoppe bukk over/tror brukerne ikke trenger osv slik at det hadde vært kurant med litt info fra utviklergjengen på dette... Lenke til kommentar
amund Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Hvilke av disse funksjonene mener du er viktigst? Vi har planer om å legge inn funksjonalitet for å beskjære bilder, men det er litt tidlig å gi noe tidspunkt for når vi vil være klare for å implementere dette. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2011 Prioriteringsmessig ville jeg prioritert som dere har gjort. Å kunne presenterer forslag til crop er meget nyttig og dersom jeg bare kan få ett verktøy vil jeg ønske meg nettopp det... Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Prioriteringsmessig ville jeg prioritert som dere har gjort. Å kunne presenterer forslag til crop er meget nyttig og dersom jeg bare kan få ett verktøy vil jeg ønske meg nettopp det... Ingen dum ide dette;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg