chri-ot Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Hva synes dere om dette bildet? Se større versjon av bildet her. Endret 12. juli 2011 av chri-ot Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 En håndfull innlegg forsvant, så nå prøver vi på nytt! Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. 1 Lenke til kommentar
telealf Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg liker komposisjonen og stemningen i dette bildet. Det jeg synes kan forbedres er å endre signatur slik at den blir mye mindre fremtredende. Jeg ville også valgt litt annet utsnitt ved å kutte opp og nede i bildet. Selv om muren opp og forgrunnen "balanserer" så synes menneskene kommer for dårlig fram. I likhet med nesten all i potrett så synes jeg formatet 4:5 gjør seg bedre enn 2:3, og ville ha valgt det her også. P.S. Har ikke sett tråder som er slettet, så denne tråden er ny for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå