Gå til innhold

LØST - Noen spm. vedr. fysisk helse og gsv-tjeneste januar 2011 (schlatters?)

Anbefalte innlegg

Jeg ble akseptert og fortalt at jeg skulle til GSV etter sesjonen, men jeg begynner for alvor å tvile på om jeg har helsen til det. Det største problemet presenterer seg selv som en voldsom schlatters i begge knærne, som jeg muligens må operere, og som har ført til høylydte knekk hver gang jeg har rettet ut knærne/reist meg i flere år. Jeg har smerter daglig, som jeg har lært meg å leve med og ignorere totalt på dette punktet, særlig fordi jeg ikke vet nøyaktig hva det er som forårsaker det; aktivitet eller stillesitting. Om jeg spiller fotball eller jogger, kommer jeg til å kjenne det. Oppsummert er dette det store spørsmålstegnet, og jeg hadde især satt pris på egen erfaring med schlatters i militæret. Videre har jeg en skulder som bruker å gjøre veldig vondt under langvarig jogging/springing, men siden jeg ikke vet hvordan gsv-tjenesten kommer til å bli kan jeg ikke vite om det blir et problem enda.

Edit: Glem det, smerten er såpass stor at jeg må ta meg i nakken og operere.

Endret av Narsissisten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville ikke anbefalt deg gsv tjeneste.

Gsv gå lange turer i naturen og ulendt terreng der knærne dine vil få påkjenning og du som allerede har schlatters vil kjenne dette ekstra godt.

Ta operasjon eller ring Vernepliktsverket og si du ikke kan pga helsemessige årsaker og la dem undersøke det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...