Narsissisten Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Jeg ble akseptert og fortalt at jeg skulle til GSV etter sesjonen, men jeg begynner for alvor å tvile på om jeg har helsen til det. Det største problemet presenterer seg selv som en voldsom schlatters i begge knærne, som jeg muligens må operere, og som har ført til høylydte knekk hver gang jeg har rettet ut knærne/reist meg i flere år. Jeg har smerter daglig, som jeg har lært meg å leve med og ignorere totalt på dette punktet, særlig fordi jeg ikke vet nøyaktig hva det er som forårsaker det; aktivitet eller stillesitting. Om jeg spiller fotball eller jogger, kommer jeg til å kjenne det. Oppsummert er dette det store spørsmålstegnet, og jeg hadde især satt pris på egen erfaring med schlatters i militæret. Videre har jeg en skulder som bruker å gjøre veldig vondt under langvarig jogging/springing, men siden jeg ikke vet hvordan gsv-tjenesten kommer til å bli kan jeg ikke vite om det blir et problem enda. Edit: Glem det, smerten er såpass stor at jeg må ta meg i nakken og operere. Endret 11. juli 2011 av Narsissisten Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg ville ikke anbefalt deg gsv tjeneste. Gsv gå lange turer i naturen og ulendt terreng der knærne dine vil få påkjenning og du som allerede har schlatters vil kjenne dette ekstra godt. Ta operasjon eller ring Vernepliktsverket og si du ikke kan pga helsemessige årsaker og la dem undersøke det. 1 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Hold deg unna GSV er mitt tips. Som han over her sier er det mye gåing med meget tung pakning her oppe, mange som pådrar seg belastningsskader på grunn av det. Tviler på at du hadde hatt noe godt av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå