Majjan Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Frem med den trange shortsen, nå er det sykkeltid. Les hele saken Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) "...anbefales som en inngansport til sporten" Hengte ikke helt med der til å begynne med. Setningen er i utganspunktet grei, men i denne sammenhengen fikk den meg til å stoppe opp og tenke meg om, noe som er en ulempe i en hver artikkel. Inngangsdør, eventuelt inngangspunkt passer kanskje bedre akkurat der. Endret 11. juli 2011 av sthusby Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Kjøpte "Pro Cycling Season 2010: Le Tour de France" for PSP for mange måneder siden etter at jeg ble småinteressert i sykkling av å se en anime (OverDrive). Men det var litt for komplisert, skjønnte ikke så mye Lenke til kommentar
thoerl Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Har de alle lisenser? siden det hadde de ikke i fjor...det e kjipt når sånne som ''Thor Hushovd'' blir om til ''Thor Hesovd''.. eg e såpass interessert sykling så eg må nok ha spill versjonen Lenke til kommentar
Campyy Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 hvor bra er funksjonen for doping av rytterne dine? Lenke til kommentar
Majjan Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Har de alle lisenser? siden det hadde de ikke i fjor...det e kjipt når sånne som ''Thor Hushovd'' blir om til ''Thor Hesovd''.. eg e såpass interessert sykling så eg må nok ha spill versjonen Desverre så er det mange lisenser de mangler. Du får fortsatt navn som Thor Heshovd. Dette er jo noe som relativt enkelt lar seg fikse ved å laste ned en brukerprodusert rytterdatabase. hvor bra er funksjonen for doping av rytterne dine? Doping er ikke en del av spillet, men ryttere som i dag soner dom for doping er også fjernet helt fra spillet. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 hvor bra er funksjonen for doping av rytterne dine? Alle er dopet, så man trenger ikke dope syklistene individuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå