AnonymDiskusjon Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Mener da altså prøvd seriøst. Selv er jeg på nett, og jeg får endel svar.. Men har litt trøbbel med å skille ut kandidater.. Noen norske, og en hel del utenlandske damer. Første kontakten jeg fikk, viste seg å være en russerdame, som var en sånn "romance-scammer".. Fikk bremsene på for fullt når det plutselig ble snakk om kostnader for reise og slikt.. Er interessert i ei med litt mer tradisjonelle verdier.. Et godt ekteskap, ikke bare en forsørger og nytt sted å leve for henne. Har ingen erfaring fra samliv selv. Eneste er et par flørte og litt kos, for mange år siden.. 15+ år siden.. Grunnen til at jeg spør. Er at jeg nå har to damer, begge fra utlandet. Begge er sexy som få også.. (Tenker vel at de er for pene for meg.. Selv om min søster, som vet om nettdatingen min, mente de ikke var gode nok for meg.)... Redd for at hode nr 2 skal overta litt av styringen her.. Norske damer jeg har hatt kontakt med på nett, klager over for raskt svar ? For lange brev ? osv.. Trodde det var ok å være ærlig og åpen jeg ? .... Uansett, ho ene jeg chatter med nå. Er utrolig flott. Men bor veldig langt unna.. Jeg har prøvd å spore henne på nett. Bildene hennes via tineye, adressen hennes på alle scam-sider jeg har funnet. Ikke noe snusk å finne på henne. Hun har heller ikke spurt om penger.. Til hun andre, sa jeg at jeg desverre ikke har råd til å reise så langt akkurat nå.. Det var helt greit, hun kunne vente på meg.. Hmm.. Noen råd eller tips ? Postet av anonym: 4a214cc46117cf1abbdea3d738395fb8 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Hmm.. Noen råd eller tips ? Postet av anonym: 4a214cc46117cf1abbdea3d738395fb8 Sikt heller på å bli kjent med folk, så man slipper den ''spenningen'' i luften? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Kommer ikke til å gå på byen å lete, hvis det er det du sikter til. Røyk og alkohol er helt uaktuelt. Har chat'et med hun ene i en uke nå, og begynner å kjenne litt av henne. Hun har lyst til å reise å møte meg. Senere ! Hun vil ikke forhaste seg, hun vil bli bedre kjent med meg også først. Så da følger jeg vel forsåvidt ideen din ?! Postet av anonym: 4a214cc46117cf1abbdea3d738395fb8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå