emwa Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Dette er rart... Når jeg logger inn på vigo, står det at jeg har kommet inn på ønske nummer 2. Det står ingenting om at jeg er på venteliste til ønske 1 heller. I juni prøvde jeg å endre søknaden min, fordi jeg da mente at jeg hadde søkt på feil skole, og ville sette ønske 2 opp til ønske 1. Da jeg prøvde å endre søknaden fikk jeg skriftlig brev om at søknaden min IKKE var endret. Det ønsket jeg har på 2.valg er faktisk VANSKELIGERE å komme inn på enn det på første valget. Og nå skjønner jeg ikke helt hva jeg skal gjøre egentlig? Jeg hadde liksom 5,1 i snitt, og veninnen min på denne skolen sier at maange skal flytte til neste år.. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Hva er egentlig problemet. Du ønsket (ved å forsøke å endre søknaden i juni) å komme inn på skole 2. Du har nå fått beskjed om at du er kommet inn på skole 2. Lenke til kommentar
emwa Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 ja, men på bakgrunn av at jeg fikk beskjed om at endringen ikke var innfridd tok jeg til grunne for dette. Jeg har nå sett frem til å gå på den skolen, og var glad søknaden ikke ble endret. Hva gjør jeg nå da? Jeg har et skriftlig bevis på at søknaden min ikke var endret... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå