DaXoN Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 vel nå har jeg prøvd en stund og få fikset et par macros på min holy paladin. Det jeg er ute etter er en macro som gjør at når jeg trykker på den så kaster jeg HOJ på focuse target, mens når jeg shift klikker så HOJ jeg på Target jeg har. Samme med rebuke, den jeg har nå funker kun på focuse og den ser sånn her ut. #showtooltip Rebuke /cast [@focus, harm, nodead][harm, nodead] Rebuke; Prøvde og få en til som gjorde at jeg kastet på target med shift / Alt men ingen lykke der Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 #showtooltip Rebuke /cast [mod:shift, harm, nodead] Rebuke; [@focus, harm, nodead] Rebuke; Såvidt jeg ser skal den nå kaste på focus i utgangspunktet, target hvis du trykker shift. Ganske ny med macro selv, sikkert en enklere måte. Tror det kan skrives sånn her faktisk: #showtooltip /cast [harm, nodead] [mod:shift, @target] [@focus] Rebuke; Etter å ha lest litt mer, prøv! Temmelig sikker på at sistnevnte funker. Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 /cast [@target,mod:shift] *Insert* /cast [@focus,nomod] *Insert* Det du er ute etter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå