J. Verlander Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Hei, jeg lurer på om det er mulig å kjøre cfx med Powercolor HD4870 512MB GDDR5 og Gigabyte HD4870 512MB GDDR5? Og er det nok med en Chieftec 550W? Specs: ASUS P6T Deluxe v2 Intel i7-950 Chieftec 550W 12 GB Corsair Dominator Corsair SF1200 120 GB SSD + div andre harddisker Si ifra hvis dere trenger flere specs. mvh b3ndik Endret 11. juli 2011 av b3ndik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Går greit å kjøre med CFX med de 2 kortene. Strømforbruk blir tight, men vil nok gå helt greit. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Går greit å kjøre med CFX med de 2 kortene. Strømforbruk blir tight, men vil nok gå helt greit. ok, takk. Kan det være lurt å oppgradere PSU'en, og til evt hvilken? Og er det andre ting jeg må tenke på når jeg skal sette opp CFX? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg ville nok ha oppgradert mtp. på å fått litt høyere margin. Høy last forkorter også levetiden til PSU'en vesentlig, så kan være den ikke varer så lenge uansett. Av rimelig men god PSUer har du OCZ ModstreamX Pro, Chieftec Nitro, Corsair TX(ikke modulær) og Fractal Design. Du bør også se til at du har en CFX bridgen er langt nok til å gå over 3 spor. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg ville nok ha oppgradert mtp. på å fått litt høyere margin. Høy last forkorter også levetiden til PSU'en vesentlig, så kan være den ikke varer så lenge uansett. Av rimelig men god PSUer har du OCZ ModstreamX Pro, Chieftec Nitro, Corsair TX(ikke modulær) og Fractal Design. Du bør også se til at du har en CFX bridgen er langt nok til å gå over 3 spor. Bridgen var lang nok, men finner bare strømkabler fra PSUen nok til ene skjermkortet. Har sett på ny strømforskyning og lurer på om det følger med nok kabler for cfx i disse? Takk Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Altså, det er kun 2 6pin pci-e kabler. Må jeg evt. kjøpe fler med den nye PSUen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå