A E S T H E T I C Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Hei, jeg er en gutt på 15 år som sliter veldig med mye. Jeg er paranoid, går jeg en plass og det er mørkt føler jeg at noen ser på meg. Jeg er plutselig redd for mørket, som jeg aldri har vært før og føler at noen ser på meg konstant. Hjelp meg før jeg bryter sammen! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Gjelder det mer enn mørket? Er da helt normalt å være mørkredd. Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Det er bare da jeg er alene, og ikke bare mørket tror jeg. litt usikker, men jeg har vært hjemme alene veldig mange helger å vært helt alene. Kanskje det er det som er problemet? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Selv kan jeg godt føle meg mørkredd til tider. Det er helt normalt, men ganske ubehagelig. For eksempel når man ligger i senga, og ikke tør å bevege seg. Mange har nok hatt det sånn. Det går nok over. Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Håper ivertfall at det går over. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Jeg går ikke ut av huset når det er mørkt. Velger å tro at det er rimelig normalt. Å være alene hjemme derimot går helt fint. EDIT: Det var vel kanskje en overdrivelse, tok akkurat en røyk utenfor f.eks. Om det er mørkt tar jeg bussen f.eks. Men jeg går aldri hjem i mørket fra en kompis. Redd for voldtektsmenn og folk i røde kjoler. Endret 11. juli 2011 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Dette går over, jeg hadde også til tider sånn fryktelig skrekk av å gå i mørket. Du er nok ikke paranoid pga dette. Når du er paranoid tror du hele tiden at det er noen etter deg. Når som helst og hvor som helst. google paranoid så får du en mye bedre forklaring. Lenke til kommentar
Magneten Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Mørkredd er vell en mutasjon som ligger i vår / nåtidens ungdoms DNA etter at Hufsa ble fortalt og vist på norske skjermer... Hu har i alle fall opphav for min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå