Gå til innhold

kompileringsfeil -- OpenOffice 1.1 rc2

Anbefalte innlegg

Fordi OpenOffice-install-binaries ikke funka som de skulle, bestemte jeg meg får å kompilere fra source istedet.

Men når jeg kjører dmake (etter å ha satt opp build environments og sånt) får jeg etter hvert denne feilmeldingen:

In file included from /home/Kick1/oo_1.1rc2_src/bridges/source/cpp_uno/gcc2_linux_intel/uno2cpp.cxx:77:

/home/Kick1/oo_1.1rc2_src/solver/645/unxlngi3.pro/inc/com/sun/star/uno/Reference.hxx:123: previous declaration of `void __cp_push_exception(void *, void *, void (*)(void *, int))' with C++ linkage

/home/Kick1/oo_1.1rc2_src/bridges/source/cpp_uno/gcc2_linux_intel/gcc2_linux_intel.hxx:138: conflicts with new declaration with C linkage

/home/Kick1/oo_1.1rc2_src/bridges/source/cpp_uno/gcc2_linux_intel/uno2cpp.cxx: In function `void gcc2::cpp_call(gcc2::cppu_unoInterfaceProxy *, long int, _typelib_TypeDescriptionReference *, long int, typelib_MethodParameter *, void *, void **, _uno_Any **)':

/home/Kick1/oo_1.1rc2_src/bridges/source/cpp_uno/gcc2_linux_intel/uno2cpp.cxx:321: warning: implicit declaration of function `int gcc2::__cp_eh_info(...)'

dmake: Error code 1, while making '../../../unxlngi3.pro/slo/uno2cpp.obj'

---* TG_SLO.MK *---

dmake: Error code 255, while making 'do_it_noopt'

---* TG_SLO.MK *---

ERROR: Error 65280 occurred while making /home/Kick1/oo_1.1rc2_src/bridges/source/cpp_uno/gcc2_linux_intel

dmake: Error code 1, while making 'build_all'

---* TG_SLO.MK *---

Hvordan kan jeg fikse dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det du kan gjøre.. Er å drite i source å laste ned bins i steden for.. Da slipper du å vente på den endeløse kompileringen.. Og bins feiler sjeldent på kompilering.. Eneste bakdel er vel at den ikke er 100% optimalisert / oppdatert ... Men det er vel ikke sååå farlig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...