Gå til innhold

Lakkere plasten på hovedkort?

Anbefalte innlegg

Ey! Jeg får snart sleeving, vifter, skjermkort og annet snacks i posten snart for å starte med mitt nye casemod i Fractal R3. Det eneste som vil ødelegge rød/svart-temaet i kabinettet er det hovedkortet jeg har, som er rødt med blåfargede(!) slotter.

Jeg kommer garanter til å ha lakk til overs etter viftene er lakkerte, og tenkte jeg kanskje kunne bruke den på hovedkortet? Noen som har erfaring med dette, eller vet om det går ann å fjerne disse plast-skinnene til f.eks. RAM og PCI-slot?

Tenkte å muligens ta "svi-på-pungen"-måten og kjøpe nytt hovedkort, men det får jeg vente til etter AMD har kommet med sine nye prosessorer, for å se om jeg skal gå Intel istedet:)

Jeg er klar over at jeg muligens mister garantien på kortet om jeg lakkerer det ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er klar over at jeg muligens mister garantien på kortet om jeg lakkerer det ;)

Ikke bare "muligens". Du mister all garanti og reklamasjonsrett.

Null stress uansett :)

Hvilket hk er det snakk om?

Dette Er ikke det verste som kan ryke hvertfall :D

Endret av jonfla91
Lenke til kommentar

Det kan kankje bli litt vanskelig, men om du klarer å maskere det så er jo det bra :) Det er nok ikke mulig å fjerne plastikkdelene på det kortet der, eller noen andre kort. Har det samme kortet vedsien av meg i en ask, så om det skulle gå til helvette så har jeg ett :)

Du kan jo kjøpe deg noen bokser med lakk, dvs ikke sprayboks, og kjøpe deg noen pensler og ta det den veien :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...