SuperSjantis Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Ey! Jeg får snart sleeving, vifter, skjermkort og annet snacks i posten snart for å starte med mitt nye casemod i Fractal R3. Det eneste som vil ødelegge rød/svart-temaet i kabinettet er det hovedkortet jeg har, som er rødt med blåfargede(!) slotter. Jeg kommer garanter til å ha lakk til overs etter viftene er lakkerte, og tenkte jeg kanskje kunne bruke den på hovedkortet? Noen som har erfaring med dette, eller vet om det går ann å fjerne disse plast-skinnene til f.eks. RAM og PCI-slot? Tenkte å muligens ta "svi-på-pungen"-måten og kjøpe nytt hovedkort, men det får jeg vente til etter AMD har kommet med sine nye prosessorer, for å se om jeg skal gå Intel istedet:) Jeg er klar over at jeg muligens mister garantien på kortet om jeg lakkerer det Lenke til kommentar
007CD Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Litt vanskelig jobb da en god del av det elektriske er åpent fra toppen og ned av sporet. Men teiper du over toppen så kan sidene lakkeres uten problemer. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg er klar over at jeg muligens mister garantien på kortet om jeg lakkerer det Ikke bare "muligens". Du mister all garanti og reklamasjonsrett. 1 Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Jeg er klar over at jeg muligens mister garantien på kortet om jeg lakkerer det Ikke bare "muligens". Du mister all garanti og reklamasjonsrett. Null stress uansett Hvilket hk er det snakk om? Dette Er ikke det verste som kan ryke hvertfall Endret 11. juli 2011 av jonfla91 Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Ingen andre tips? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Det kan kankje bli litt vanskelig, men om du klarer å maskere det så er jo det bra Det er nok ikke mulig å fjerne plastikkdelene på det kortet der, eller noen andre kort. Har det samme kortet vedsien av meg i en ask, så om det skulle gå til helvette så har jeg ett Du kan jo kjøpe deg noen bokser med lakk, dvs ikke sprayboks, og kjøpe deg noen pensler og ta det den veien Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Den øverste blåe porten vil du ikke se mtp at skjermkortet dekker den. Å lakkere de blåe minneportene er ikke værd det imo. Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Takk for svar, Crazyjoey og N1ko Jeg kommer muligens til å glemme å modde noe som helst på hovedkortet, å heller kjøpe meg nytt HK og CPU basert på Sandy Bridge. Anyways, takk igjen for svar 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå