Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Er jeg ond?

Anbefalte innlegg

(Vet ikke om jeg har postet det i riktig sted, moderator kan flytte det hvis det behøves)

Som trådtittel sier så lurer jeg rett og slett på om jeg er ond, gal, slem, psykopat, stormannsgal, sadist eller hva du liker å kalle det for.

Kommer nå bare til å ramse opp forskjellige ting jeg kommer på, bare å spørre spørsmål om det er noe dere lurer på ;)

Vet ikke helt hvor jeg skal starte, men til tider(ganske ofte igrunn) så har jeg en del syke tanker oppe i hodet mitt.

Jeg liker å pine insekter og andre småkryp. Dette er foreksempel trekker ut alle benene på et stankelbein bare for å se på at den flyr rundt uten ben. Spesielt godt liker jeg å plage maur, dette kan utføres enten ved at jeg bare torturerer enkelt maur, til at jeg cummer på maurtua eller starter det jeg kaller for maurkriger. Er også "stimulerende" å tråkke på snegler, og helle salt over dem. Edderkopper som jeg er redd for får jeg faktisk en skyldfølelse for når jeg dreper.

Videre liker jeg også tanken på å komme i slåsskamper. Har også her lagt ut detaljerte tanker om at jeg sloss mot diverse personer, og påfører dem skade og lignende. Noe som også er litt rart, er at jeg er veldig empatisk ovenfor personer, men samtidig er det flere jeg hater eller misliker sterkt, og har rett og slett lyst til å banke dem helseløs, men holder frustrasjonen inne i meg(de/den jeg ønsker å påføre skader er av personlige grunner).

Synes ikke direkte synd på noen når jeg ser at de blir drept eller dør. Og i dødsfall i krigssoner så rasjonaliserer jeg det hele.

Noe som også har forekommet er at jeg mye før, kanskje noe nå også, liker på måte å leke med livene til andre. Vanskelig å forklare men sitter liksom som en fyr som styrer forskjellige marionettdukker. Dette er ved at jeg sprer forskjellige rykter som er sanne eller har et snev av sannhet, men jeg gjør det på en sånn måte at man ikke klarer å spore det tilbake til meg. Når jeg nå reflekterer over det, så var dette veldig dårlig gjort av meg, og jeg angrer når jeg tenker over det, det er ikke noe jeg vil at andre skulle gjort mot meg. Allikevel så følte jeg da en slags maktfølelse og tilfredsstillelse.

Humør messig svinger jeg også veldig. Ofte er jeg veldig blid også videre, men så kan jeg plutselig bli bråsint og irritert(dette er bare av enkelte personer), håper jeg bare ikke er bipolar eller noe..

Dette er vel høyst unormalt? Vet noen om hvordan jeg kan bli kvitt det jeg tenker og gjør, og har hvertfall ikke lyst til å miste kontrollen på det, sånn at det eskalerer til noe verre. Er også sosial, har mange venner og er veldig yggelig og "normal" rundt disse, men det sies at Hitler er ond, men han var snill mot hunden sin(nei er ikke i nærheten like ond som Hitler, håper jeg) osv, men liker best å holde for meg selv, men pleier å være på fest eller kino en gang hver helg(og mer nå når det er sommer). Dette er alt jeg husker nå, skal komme med mer hvis det er mer jeg kommer på, synes det er godt å bare lufte ut dette. Burde jeg gå til psykolog, eller er dette bare noe som jeg har oppblåst, vet det er vanskelig å si for dere, siden dere ikke kjenner min situasjon, men er åpen for alle bemerkninger, kritiserende eller hjelpende :)

(Har også mange fantasier i hodet, mitt jeg bruker som underholdning her er et eksempel:

Det kan være at jeg nøye har planlagt hvordan jeg ville ha kapret makten i Norge, grunnlagt eget keisseriket(lol, har laget min egen lille historie for å si det sånn) og andre rimelig "fucked up shit". Her snakker vi også om at jeg tenker meg for at jeg er med å begå et nytt holocaust, bare unnskyldningen at jeg redder verden fra overbefolkningen og mennesker. Tro meg bare denne biten er utrolig avansert, og ville ta hundre år å fylle ut, har tenkt på alt fra å avlive "ikke perfekte" fostere etc, til militæret, det politiske systemet, utenrikspolitikk og hemmelig politi greier, til og med invasjons planer for svergie, danmark og lignende. Bare å komme med spørsmål på denne biten hvis det trenger utdypelse. På denne virker jeg som en skrulling, men jeg finner det underholdende utrolig nok.. Dette er mer dypt inne i mine tanker så, dere må nok spørre meg om spørsmål ang dette.)

Postet av anonym: a5e0e8559881b7089e06c091b8cd3f58

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PS: Er klar over at jeg kanskje ikke er direkte ond, men er redd for at det kanskje utarter seg til noe mer destruktiv når jeg vokser opp. Er også en oppegående person sånn ellers, både sosialt og på skole, selv om dere kanskje har vansker for å tro det.

Lenke til kommentar

Fy så ond du er. :tease:

Når du plager maur og andre dyr er du litt ond, men hvem har ikke plagd et dyr en gang da?

Når du TENKER at du vil banke folk helseløse så er du ikke ond av den grunn, men utfører du dette i praksis vil jeg si det er noe annet.

:evil:

Lenke til kommentar

Hehe, nei har ingen maur fetish, vet ikke hvorfor jeg gjorde det, var ikke kåt, men var litt morsomt å gjøre det før jeg drepte alle sammen. Vet at andre også noen ganger plager dyr og insekter, men jeg liker å torturere dem. Dette gjelder like mye som med maur, som med katter, måker eller krabber(lol har spilt fotball med dem). Har veldig mye aggresjon innvendig rettet mot enkelte personer, å gjør det beste jeg kan ut av det ved å gjøre det mot dyr, vil jo ikke komme i fengsel?

Når det kommer til det med at jeg behandler andre personer som marionettdukker, er det som at jeg skulle ha overbevist jenta i Ungmor tråden om å få barn nå, bare for å fucke opp livet hennes, plain and simpel. Akkurat nå mens vi skrev det, så la jeg faktisk opp en destruktiv plan for det, men heldigvis så skal jeg kontrollere meg og ikke utføre den.

Lenke til kommentar

Jeg ble helt overrasket over hvor mye jeg kjente meg igjen i det du skrev. Det var det jo også en annen lengre oppe i tråden som syntes.

Jeg tviler på at du er ond, dette er faktisk veldig normalt i dagens samfunn, vi overøses med impulser hele tiden og vi vet at det ikke finnes noen Gud. Det du beskriver er ikke ondskap, det er bare litt i strid med samfunnets normer og moraler. Så lenge du ikke blir tatt er det bare å fortsette :D

Postet av anonym: 9c3b8150660b57ae93296d2b5fec6021

Lenke til kommentar
Når du TENKER at du vil banke folk helseløse så er du ikke ond av den grunn, men utfører du dette i praksis vil jeg si det er noe annet.

Det er det jeg frykter, at det jeg gjør ovenfor dyr, og det jeg tenker på å gjøre ovenfor andre mennesker etterhvert vil utvikle seg til at jeg skader mennesker fysisk, og psykisk bare i en mye større grad. Hvordan kan jeg forhindre dette? Lar liksom raseriet ligge innvendig i kroppen min og vil ikke at det plutselig skal boble over, for at jeg dermed skader andre rundt meg.

Moren min har også sagt noen ganger at jeg mangler empati, jeg vet ikke om dette er sant, eller om hun sier det for å være ekkel(blir mobbet av søskene mine pluss moren min). Uansett så er jeg veldig snille mot de jeg er venner med eller jenter jeg er forelsket i, og utrolig lojal. Kan også nevnes at jeg har noen vanskeligheter på det sosiale, men er ikke autist av den grunn.

Fint å se at flere har det som meg, dere har hjulpet meg(de som gjenkjenner seg og de som ikke), ser nå at jeg kanskje ikke er direkte ond. Men tror at jeg vender tråden over til hva jeg kan gjøre for å forhindre at jeg setter ondskapen jeg har i meg i live.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner meg også igjen i din situasjon. Får virkelig vist frem min destruktive natur når jeg cummer på maurtuer.

Men fra spøk til alvor. Hva er galt med deg? Hvorfor i helvete føler du en trang til å cumme på maurtuer. get yourself checked!

Hva som er galt med meg vet jeg ikke... Uansett det at jeg ejakulerte er bare "minor" sånn sett. Hvorfor jeg gjorde det? Hadde sikkert sittet der i 2-3 timer å drept og pint maur i uttalige måter, fikk plutselig en trang. Så satt jeg igang og cummet på dem, før jeg heldte masse kokende vann, og tettet maurtua igjen med leire og grus. Cummingen var også btw. ment som en voldshandling, ikke seksuelt, noe ala når man voldtar hverandre i fengsler i USA.

Men bude jeg gå til psykolog eller noe? Er redd for å bli tvangsinnlagt eller noe..

Lenke til kommentar

Hehe, nei har ingen maur fetish, vet ikke hvorfor jeg gjorde det, var ikke kåt, men var litt morsomt å gjøre det før jeg drepte alle sammen. Vet at andre også noen ganger plager dyr og insekter, men jeg liker å torturere dem. Dette gjelder like mye som med maur, som med katter, måker eller krabber(lol har spilt fotball med dem). Har veldig mye aggresjon innvendig rettet mot enkelte personer, å gjør det beste jeg kan ut av det ved å gjøre det mot dyr, vil jo ikke komme i fengsel?

Når det kommer til det med at jeg behandler andre personer som marionettdukker, er det som at jeg skulle ha overbevist jenta i Ungmor tråden om å få barn nå, bare for å fucke opp livet hennes, plain and simpel. Akkurat nå mens vi skrev det, så la jeg faktisk opp en destruktiv plan for det, men heldigvis så skal jeg kontrollere meg og ikke utføre den.

Du virker som en trivelig type ... :ermm:

MVH

TS i Ungmortråden.

Postet av anonym: bfc6c4f9f8e0b3f1455d045e928896c0

Lenke til kommentar

JEI ER ÅSSÅ SJEMPE OND XDDDD JEG LIKER Å SE PÅ VOLDELIGE FILMER Å SE FÅLK SLÅSS OG SKYTE XDD ER JEG SYKOPAT ÅSSÅ++??????? :S:S:S:S:S:S:S

Skjønner at du åpenbart er ironisk, men forskjellen er at jeg ønsker å skade andre. Når jeg tenker meg om, da jeg gikk i første eller andre, så slo jeg en 7. klassing helt uprovusert i ryggen. Han ble selvsagt forbanna, og kvelte meg eller noe. Noen så at han kvelte meg, men ikke det jeg hadde gjort, og han fikk masse problemer pga. det. Slo også en annen i ryggen jævlig hardt, han begynte å grine og hele pakka, angrer ikke på det engentlig.

Derfor er jeg redd for at jeg i fremtiden mister kontrollen, har noen vært i lignende situasjon eller vet om noen som har vært/er det som kan hjelpe meg før jeg mister kontrollen?

Lenke til kommentar

Jeg kjenner meg også igjen i din situasjon. Får virkelig vist frem min destruktive natur når jeg cummer på maurtuer.

Men fra spøk til alvor. Hva er galt med deg? Hvorfor i helvete føler du en trang til å cumme på maurtuer. get yourself checked!

Hva som er galt med meg vet jeg ikke... Uansett det at jeg ejakulerte er bare "minor" sånn sett. Hvorfor jeg gjorde det? Hadde sikkert sittet der i 2-3 timer å drept og pint maur i uttalige måter, fikk plutselig en trang. Så satt jeg igang og cummet på dem, før jeg heldte masse kokende vann, og tettet maurtua igjen med leire og grus. Cummingen var også btw. ment som en voldshandling, ikke seksuelt, noe ala når man voldtar hverandre i fengsler i USA.

Men bude jeg gå til psykolog eller noe? Er redd for å bli tvangsinnlagt eller noe..

Hvis du ikke klarer å kontrollere det så ville jeg vurdert psykolog. Men hvis du klarer å overstyre lysten til å f. eks drepe maur så ville jeg muligens holdt igjen litt. Prøv å tenkte igjennom dine handliner før du gjør dem. Spesielt hvis mennesker er innvolvert

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hvilken dyr er det snakk om, og hva har du gjort med dem??

Et felles trekk for psykopater/mordere er at mange av dem har begynt med og pine dyr.

Lenke til kommentar

Hvilken dyr er det snakk om, og hva har du gjort med dem??

Et felles trekk for psykopater/mordere er at mange av dem har begynt med og pine dyr.

For det meste maur, men har også tatt skikkelig badass kinaputter oppi fuglereir og fuglehus. Krabber har jeg plagd, og katter. Har aldri drept et større dyr før, det største sånn sett er vel fisk eller måkeunger(indirekte, satte en katt til å gjøre det).

Er ikke noe jeg er spesielt stolt over, men mye før, det høres jævlig sært ut, men så på det som underholdning. Jeg er som sagt redd for at dette bare er starten på noe større, og ønsker å forhindre det.

Lenke til kommentar

Skjønner at du åpenbart er ironisk, men forskjellen er at jeg ønsker å skade andre. Når jeg tenker meg om, da jeg gikk i første eller andre, så slo jeg en 7. klassing helt uprovusert i ryggen. Han ble selvsagt forbanna, og kvelte meg eller noe. Noen så at han kvelte meg, men ikke det jeg hadde gjort, og han fikk masse problemer pga. det. Slo også en annen i ryggen jævlig hardt, han begynte å grine og hele pakka, angrer ikke på det engentlig.

Derfor er jeg redd for at jeg i fremtiden mister kontrollen, har noen vært i lignende situasjon eller vet om noen som har vært/er det som kan hjelpe meg før jeg mister kontrollen?

JEI ØNSKER ÅSSÅ Å PLAGE FOLK OG DYR HATÅAR VERDEN VIL SKADE FOLK OG KANSKJE SPYTTE PÅ DEMLITT MEN IKKE MYE. JEI ER SJEMPE OND OG ER LITT REDD FÅR AT JEI ER SYKOPAT JEG LIKER Å SKADE MAUR VED Å LEKE MED TISSEN MIN FORAN DEM.

Fra spøk til alvor - Du lider ikke av psykopati, selv om du kanskje ønsker det selv. Du virker som en upopulær og trist liten gutt som ikke har fått danne identiteten din rundt å være med de andre guttene, og prøver derfor å danne identiten din rundt det å være annerledes. Hvis du først skal være annerledes, hva er kulere enn en skummel person? Åh, ja, skikkelig ond i tillegg, slik som alle de tøffe folkene på TV. Da blir folk redd meg. Muahahaha.

Ekte psykopater føler ingen empati. Du er bare ensom.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...