FuzzFuet Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Hallo Jeg trenger en ny mobil og er på utkikk etter en som er/har: - God samtale kvalitet - Bra batteritid - Stor/skarp skjerm - Ikke 3.5mm uttak på siden Jeg gidder trolig ikke å bruke 5000kr på en mobil, så om det er en "rimelig" en som virker grei så hadde det vert fint. Kamera er ikke viktig for jeg har speilrefleks om jeg skal ta bilder Endret 11. juli 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Noe preferanse anngående opperativsystem? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Ta en titt på huawei u8800, som er knall for pengene. Evt iphone. kanskje litt små skjermer.. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Er så og si åpen for alt av OS og div, bare ikke Iphone Er Nexus S som er den mest aktuelle, om ingen andre har noen anbefalinger? Huawei u8800 skal jo vere den som gir mest for pengene, men sliter ikke den med litt dårlig batteri og er litt "laggy"? Endret 11. juli 2011 av RamboEinar Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Har U8800, og er ekstremt imponert over batteritiden. Når du får den, er den laggy, men det er pga den kommer med fult a widgets på hjemmeskjermen. Rydd litt på telefon og den er smooth som silke. Lenke til kommentar
DavidRO Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Om du vurderer Nexus S ville jeg også ha sjekket ut Galaxy S. Den er svært billig nå, mellom 2500-2800,-. Ja, den er ett år gammel, men fremdeles en veldig god telefon. Spesielt til den prisen. Selv skal jeg kanskje kjøpe Galaxy S til uka. Vurderte selv Nexus S, men skjermen suker mer batteri enn på Galaxy S'en har jeg lest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå