Joachim Vadseth Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Jeg er på utkikk etter en skjerm med følgende kriterier: - 22-24", helst 22" eller 23", har 24" og det er for stort føler jeg. - Har HDMI og/eller DisplayPort - Har VESA-muligheter - Prisklasse kan vurderes opp i mot 3000,- Har sett på en del skjermer fra Samsung, PX2370 feks, men de mangler VESA-muligheter, som jeg må ha ettersom jeg har skjermen på en skjermarm. Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Denne 23" fra Dell har fått gode tilbakemeldinger, koster fra 1899,- Har HDMI og vesa feste, har også IPS panel. Dell UltraSharp U2311H Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2011 Ja lurte litt på Dell faktisk. I følge prisjakt har ikke den HDMI, men kan jeg bruke HDMI>DVI-adapter på den? Planen er å bruke en PS3 Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 ups, sorry, den har ikke HDMI, den har displayport, blingsa litt på bildet. Her er en video review hvor han bl.a tester med PS3 koblet via HDMI->DVI http://www.youtube.com/watch?v=s4Q78-G1xHA Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2011 Min Samsung 245B har også DVI (HDCP), vil det si at jeg også kan benytte PS3 på denne? Har aldri prøvd.. :/ Er veldig keen på LED-skjerm, men etter det jeg har sett så er det få eller ingen som har mulighet for VESA, siden salget av LED-skjermer bygger på hvor tynne de er.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå