ahpadt Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hallo. Leste nettop posten som heter "T610 i Abyss Blue". Der kom b0hemen med en link ( http://www.esato.com/board/viewtopic.php?t...c=34257&forum=2 ) hvor det var en kar som hadde lakert om t610en sin, men lenger ned på siden så skulle han prøve å bytte til det røde dekslet (husker ikke hva det heter), men til spørsmålet. Vil det kunne gå ann å kjøpe det røde eller blå dekslet løst når det kommer ut? Eller blir det bare å få kjøpt på en nye telefon? Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 kan vel uansett få kjøpt det på verksteder vis det ikke selges løst, og det skjer neppe.. Lenke til kommentar
Alasken Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Tror ikke du kan kjøpe det løst i butikkene, nei. Hvis du får tak i en dummy phone tror jeg du kan ta dekselet av den og bruke det. Sånn ellers er jeg rimelig sikker på at du kan bestille fra eBay. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Skal vel ikke se bort fra at det vil komme orginale som uorginale deksel på ymse auksjonssider. Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Syntes SE har vært treige med å komme med deksler til sine nye telefoner. Ser bare på T300 som jeg har, skrøyt de av xpress on covers å det hele men jeg har enda ikke sett det i butikken :-? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Syntes SE har vært treige med å komme med deksler til sine nye telefoner. Ser bare på T300 som jeg har, skrøyt de av xpress on covers å det hele men jeg har enda ikke sett det i butikken :-? Ikke? Det er det lenge siden jeg så for første gang (og det var på Orkanger i Sør-Trøndelag! Tør vedde på at en del av Meldalmafiaen har vært der...) Ellers har jeg sett det her i Molde tror jeg, på Spaceworld, og i Trondheim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå