Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Usikker om mine følelser for henne

Anbefalte innlegg

Vi har vært sammen i like over 1år sammen. Hun er ofte ute å reiser og er borte gjerne 1-2 måneder i lengden.

Under hele forholdet har jeg ikke hatt noe som helst å klage på. Vi går godt sammen, liker det samme, har samme humoren og alt har vært bare bra. Men jeg føler meg så passiv når jeg tenker hvilke følelser jeg har for henne.

Jeg finner henne attraktivt selvsagt men måten jeg er med henne er veldig forskjellig fra min ex-kjæreste. Etter noen dager unna hverandre så ble jeg sjalu, tvangstanker om henne nærmest hver time. Jeg ringte henne nesten hver dag og var helt besatt i omtrent 1år. Helt hodestups forelsket.

Men i dette forholdet kan jeg være veldig passiv. Når hun er hjemme og hun drar igjen så feller jeg tårer, men etter noen dager så klarer jeg meg fint. Jeg kjenner litt savn men det er ikke en prosent sammenlignet med hvordan jeg var med min ex.

Jeg vet hun vil gifte seg med meg, men jeg er overhodet ikke klar for det. Jeg tenker på alt det andre som er der ute. På treningssenter ser jeg mange vakre kvinnfolk jeg får vondt i magen av omtrent. Med min ex-kjæreste så orket jeg ikke engang å se på andre kvinnfolk uansett.

Vet alldeles ikke hva jeg skal gjøre. Vil gjerne ha synspunkter fra andre i forhold og hvordan du føler hvordan det er i forholdet.

Planen er å se an følelsene mine mer detaljert neste gang hun er hjemme. Jeg er lei av å la meg bli sjarmert av andre kvinnfolk. Det var overhodet ikke problemet med min ex, da var det kun henne :(

Jeg er ingen drittsekk og kommer til å diskutere situasjonen med henne hvis dette forverrer seg for min del og finner utav situasjonen her. Har aldri vært utro og hvis jeg må gjøre det slutt så skal vi forbli venner ihvertfall for å gjøre det enklere.

Postet av anonym: 0653c930af5b6203921651271f076cfe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei jeg er bare usikker på mine følelser for min nåværende kjæreste. Med min ex følte jeg virkelig det var kjærlighet. Jeg var helt på bærtur etter henne. Jeg er ikke på tuppa etter hun jeg er med nå, jeg blir ikke sjalu, jeg ringer ikke hver dag og bekymrer meg eller noe som helst. Jeg slo opp med min ex pga vi passet rett og slett ikke sammen, men jeg hadde store følelser for henne. Med min kjæreste nå så er det motsatt. Vi passer perfekt sammen men føler ikke helt den store kjærligheten som med min forrige.

Jeg er sikker på at hun vil binde seg snart men jeg føler meg altfor usikker enda. Er livredd for å ta feil og gå glipp av noen.

Kort sagt, jeg er usikker hvor mye jeg liker kjæresten jeg er med nå. Jeg syns det er merkelig av meg at jeg ikke blir sjalu, føler trang til å ringe henne og hele tatt søke mer oppmerksomhet som henne. Jeg har en litt "gi blaffen" holdning. Kanskje er jeg for trygg på meg selv eller så mangler jeg oppriktige følelser for henne ..........

Ikke vet jeg ! Tror nesten jeg gir opp. Forhold er komplisert, bedre å være singel! Dere som er single. Hold fast DYRT på det dere har ! PHEW

Lenke til kommentar

Jeg tror kanskje trådstarter ikke skjønner hva som foregår. Du er mer selvsikker, samtidig som du stoler på henne. Derfor har du ikke samme kontrollbehov.

Men det høres ut som om du allerede har bestemt deg da, og da kan vi komme med gode råd, som kanskje stemmer på en prikk, uten at det har noe å si for deg.

Postet av anonym: cccccc6bb211a6b31a762d1f16c41a12

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...