Pluggen Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Blei rygga på for en liten time siden, og av synlige skader var det kun skiltet mitt som sprakk (plastskilt).. Ved litt mer nøye sjekk så kjenner jeg jo at fangeren er helt løs og henger heller litt på halvtolv.. Hva kan en brukt fanger som ikke MÅ være strøken koste? Jo bedre stand den er i, jo bedre er det selvfølgelig, men jeg vil være litt allright med karen Det er forresten en 89´ med planker og lakkerte fangere, og jeg ønsker naturlig nok en lakka variant.. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 www.bruktbildeler.no Lenke til kommentar
SM# Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Eller http://www.nbfbildeler.no/ Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Må ringe litt rundt nå for å høre med de som er på NBF-sidene, for fant ut at det var 4 stykk der i går rett etter at det skjedde, men ingen av de det sto pris på, og på den andre siden var det ingen som hadde desverre Lenke til kommentar
SM# Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Virker ikke som de alltid er helt oppdaterte, men har selv erfaringer fra den siden da jeg bestilte en tåkelysknapp (Orginal til Saab). Enkelt og greit! Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2011 Skal ringe litt rundt i morra igjen tenker jeg Noen som har en idé på ca. hva det kan koste for en fanger da? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Vil anbefale å heller dra til de plassene som har hele 190e'er også plukker du han av selv, da de har en standardavgift på 300-400 om de skal gjøre det/har gjort det, prøv også og prut han ned ett par hundrelapper i samme slengen da bilopphuggere er gla i og overprise ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå