zero_time Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hva er DITT favoritt black metal band? Lenke til kommentar
Bastoid Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Live, eller studioalbum? Tror jeg må si Darkthrone på studioalbum ihvertfall. Derimot velger jeg Taake på live band, de fortjener det etter Infernofestivalen. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Tror faktisk jeg bare har hørt en Black Metal sang jeg virkelig har likt, og det var Vaakevandring - Fader Vaar. Ellers er det mye greit, men ingenting jeg har likt spesielt godt. Foretrekker Speed/Power Metal. Lenke til kommentar
^Odin Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 For meg er det Extol, uten tvil.. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Iron Maiden. Helt Klart!!!!!!!! :wink: Lenke til kommentar
wil Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 children of bodom er bra ja, det ruler. også In Flames, men det er vel ikke black metal. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 CoB er ikke blackmetal Noen av BM favorittene mine er: Abigor Absu Ahriman Alkonost Ancient Rites Anaal Nathrakh Bathory Besatt Blut Aus Nord Borknagar Burzum Carpathian Forest Cradle of Filth (alt som kom før og inkludert Midian) Darkthrone Destroyer 666 Diablolical Masquerade Dimmu Borgir Disiplin Emperor Ephel Duath Forlorn Furze God Dethroned Gorelord Gorgoroth Helheim Immortal Impaled Nazarene Impaled Northern Moonforest Kampfar Khold Koldbrann Kult Ov Azazel Lilith Limbonic Art Marduk Mayhem Melechesh Mörk Gryning Nargoroth Negura Bunget Nifelheim Nokturnal Mortum Old Mans Child Perished Ragnarok Rotting Christ Sadistik Exekution Samael Satyricon Seth Svartahrid The Kovenant Thorns Tidfall Trollheim's Grott Taake Ulver Vargsriket Venom Vintersorg Windir Wyrd Zyklon Zyklon-B Det er de fleste av favorittene. Offtopic: Alle som liker Deathmetal, få tak i Vital Remains - Dechristianize nåå! En av de beste DM skivene noen sinne! Lenke til kommentar
starfish Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Burzum og Darkthrone er mine favoritter. Det andre jeg liker av svartmetall har jeg skrevet i den andre metall-tråden. Lenke til kommentar
Mastiphal Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Beste BM band: Burzum, Darkthrone, Satyricon, Emperor, Immortal, Isengard, Troll, Dark Funeral De som liker andre typer fet metal (death), bør sjekke ut Amon Amarth og Ninnghizhidda! Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 dette tema har vært opp før se Her Lenke til kommentar
Cthulhu Dawn Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 @ Eskil87: SYKT lang liste a ! Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 dette tema har vært opp før se Her Neinei, det der er jo bare Metal band. Her var det snakk om svartmetall Lenke til kommentar
shahin Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Cradle Of Filth er bra 8) Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Vel, her kommer noen: Dimmu Borgir Immortal Trollheims Grott Windir Darkthrone Enslaved (ikke hørt så veldig mye på de ennå, men) Når jeg tenker over det, minner enkelte av sangene til Throne of Chaos veldig mye om Children of Bodom-sanger. Noen andre som har merka det? Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Njoo, noen av sangene har noen likhetstrekk. Begge bandene er jo bra i allefall Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Iron Maiden. Helt Klart!!!!!!!! :wink: BLASFEMI!!! Iron Maiden er _IKKE_ Blackmetal... Det er Heavy Rock/Metal/Power Metal Styles: British Metal, Metal, NWOBHM, British etc. Men mitt favoritt Black Metal Band, Children of Bodom, Dimmu Borgir Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 dette tema har vært opp før se Her Amon Amarth er jo bra da. digger dem egnetlig, men nå i det siste har jeg ikke hørt så mye av dem. går mest i Children of bodom og In Flames nå. men neste alt av det jeg har på pc`en min digger jeg så det har ikke så mye å si hva jeg setter på. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Veldig bra tråd, da black metal, death metal og punkrock er de tre sjangerne jeg elsker Her er mine favoritter når det gjelder black metal (og undergrupper av denne sjangeren): 1349, Ad Inferna, Aeternus (som nå har gått over til death metal), Alghazanth, Amon Amarth (black/death), Ancient, ...And Oceans, Anaal Nathrakh, Borknagar, Carpathian Forest, Catamenia, Cirith Gorgor, Dark Funeral, Darkthrone, Dimmu Borgir, Dissection (black/death), Dødheimsgard (eksperimentell black), Einherjer (viking-metal), Emperor (kongene!), Enslaved, Enthroned, Ephel Duath, Faustcoven, Fimbulwinter, Finntroll (polka-black), Forlorn, Funeris Nocturnum, Gehenna, Gorgoroth, Helheim, Immortal (splittet dessverre nylig opp), Impaled Nazarene (black/death/power), Kampfar, Keep Of Kalessin, Khold (enkelte sanger, i det minste), Limbonic Art, Mayhem, Mezzerschmitt, Myrkskog (death/black), Obtained Enslavement, Old Man's Child, Ragnarok, Sacramentum, Satyricon, Susperia (black/thrash), (tidlig) The Kovenant, Thorns, Thyrfing (viking-metal), Tidfall, Trelldom, Tristania (gothic), Troll, Trollheim's Grott, Tsjuder, Taake, (tidlig) Ulver, Windir og Zyklon. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 dette tema har vært opp før se Her Black metal og Metal er 2 forskjellige ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå