magnkra Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Prøver å få oppdatert fra android 2.1 til noe bedre på min samsung galaxy s slik artikkelen fra far amobil beskrev i dag, men samsungs programvare til pc (kies) finner ikke en gang min telefon? Kan noen hjelpe meg med hvordan jeg skal få oppdatert den? Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Mulig at du må installere drivere på nytt. Det du gjør er å trykke på verktøy på toppen av fanen på Kies så installer driver. Kanskje det hjelper. Prøv også og restart mobilen din. Lenke til kommentar
magnkra Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 prøvde begge deler, men ingen funket:/ skal prøve å reinstallere hele programmet jeg... Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Prøv dette: Gå på instillinger på telefonen, deretter på Trådløs og nettverk og på USB-innstillinger. Der kan du velge hvilken usb modus du skal ha, se om den står på Samsung Kies. Husk også å være på hjemskjermen når du kobler til. Endret 11. juli 2011 av Ekinorak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå