JegSpiserIskrem Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hei. Er ny her, spent på responsen. Jeg kjøpte nylig et radeon 9500-kort. det var av den nye typen, så hadde ikke særlig håp om å få moddet det til 9700/9800, og det gikk da heller ikke (dvs, det gikk, men fikk artifakter og sjakkruter) For å gjøre dette gjorde jeg den vanlige softmodden på catalyst 7.90 og byttet ut med hacket driverfil. Menaltså, hva om jeg vil "nøye meg" med å modde til 9500pro? er det en annen fremgansgmåte? i så fall hvilken? alt jeg får opp ved søk er 9700modd. Og, hvor høyt har dere klart å få klokket kortet? jeg har ganske standard 3.3-minne, vært greit med en indikasjon på hvor høyt jeg kan gå. Takk for hjelpene! jada, på forhånd og allting. såpass raus må man være i et velferdsamfunn. Lenke til kommentar
formann Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Du kan ikke velge om du vil modde kortet til 9700 eller 9500Pro .. det er enten eller, og det kommer ann på kortet ditt. Er det den gamle pcb´n så kan du modde til 9700, og er det den nye så kan bare modde det til 9500Pro. Forskjellen er 256 og 128bits minne arkitektur. 3.3ns sg-ram klokker ikke noe spesielt bra.. uten ekstra kjøling og voltmod så tipper jeg du klarer 300-315Mhz. Lenke til kommentar
shebban Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 kan du si meg hvilken side du lastet ned hacka drivere fra.. Den siden jeg pleier å bruke er lagt ned:( Lenke til kommentar
formann Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 kan du si meg hvilken side du lastet ned hacka drivere fra.. Den siden jeg pleier å bruke er lagt ned:( Du kan bruke rivatuner til å gjøre det også.. det enklere. Lenke til kommentar
JegSpiserIskrem Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Den siden jeg først brukte er visst fjernet, men om du tar utgangspunkt i denne siden: http://reviews.designtechnica.com/print_guide13.html Vil du få mye nyttig info og etterhvert blir du pekt over til denne siden: http://www.guru3d.com/rivatuner/ God klokking! Selv får jeg nøye meg med litt beskjeden overklokking, da. Sukk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå