Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Vurderer heftig bil nummer 2. Tips?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Dodgen var ikkje mulig å forsikre for meg. Disverre....

Har tenkt på porsche, då med cayman hardtop, men har også slått dette ifrå meg.

Ser ut til at fornufta tar over og det blir ein BMW. Om eg skal kjøpe ganske snart blir det 530 dat, om eg har litt tolmodigheit og sparar litt til så blir det forhåpentligvis ein 535 dat. Denne er faktisk ganske rå, 272 hestekrefters diesel. Og om denne avgjerdsla blir ståande, så blir nok volvoen solgt på sikt.

:)

Endret av thamule
Lenke til kommentar

Hehe, diesel er morro. Automat og, spesielt i byn ;)Og med muligheit for manuell giring så er det meir enn godt nok for å tilfredstille mine sportslige behov. Ivertfall med 270 dieselhestar i ryggen.

Og her er det også muligheit for chip. Så det kan nok fort bli vesentlig meir. Vi snakkar nok fort 320-330 hestar. Og det sparkar nok godt ifrå.

Trimmemuligheitene på ein sugebensinar er få, dyre og lite effektive. Skal det bli interessant so må det vere bensinar med turbo. Og BMW har ikkje funne ut dette før svært nylig.

Føler meg rimelig sikkert på at 535 dat er veien å gå. Gjerne med manuell, men helst med automat :)

EDIT: Leif

Endret av thamule
Lenke til kommentar

Og her er det også muligheit for chip. Så det kan nok fort bli vesentlig meir. Vi snakkar nok fort 320-330 hestar. Og det sparkar nok godt ifrå.

Vist du tenker på å dra så mye ut av den bmw'en bør du ha i bakhodet at girkassa er veldig dyr.

Kollega av meg tenkte på det samme med sin, men ble frabedt dette da girkassa i disse bilene ikke var noe tess når hestene passerte 330-340.

Lenke til kommentar

Vist du tenker på å dra så mye ut av den bmw'en bør du ha i bakhodet at girkassa er veldig dyr.

Kollega av meg tenkte på det samme med sin, men ble frabedt dette da girkassa i disse bilene ikke var noe tess når hestene passerte 330-340.

Takk for tipset, men eg skal ikkje blindt chippe og satse på det beste. Eg vil selvfølgelig ta kontakt med kompetente og seriøse aktørar når eg kjem så langt. Men over 300 burde i alle fall vere mulig. Og eg har hørt at automatkassen tåler ganske mykje, men alt med måte. Men uansett så går nok 272 rimelig godt det også :D Trur dette må vere ein rimelig fornuftig familiebil. Kanskje Volvo V70 R er ein grei konkurrent, men då er 535 mykje tøffare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...