Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Vurderer heftig bil nummer 2. Tips?

Anbefalte innlegg

Hei.

Vurderer å kjøpe ein bil nummer 2 no til høsten/vinteren. Men det betyr ikkje at eg nødvendigvis skal kjøpe meg vinterbil.

Faktisk har eg tenkt litt på Dodge RAM SRT-10.:ph34r:

Har frå før ei 1996 Volvo stasjonsvogn til "vanlig"- og vinterbruk. Så eg treng ikkje å prioritere fornuftig bil. Dette skal vere litt rått!

Prisramme er opp til 350 tusen ca. Ser at eg kan klare å få Dodge ram srt-10 for det. Ser at eg også kan klare å få BMW 530dat. Selvfølgelig heilt forskjellige bilar, men då selger eg gjerne Volvoen.

Lurer derfor på om folk har tips til litt småheftige bilar innanfor budsjettet og (her kjem utfordringa) som ikkje er eldre enn 2004/2005. Om bilen blir dyrare enn 150 tusen så må den belånast, og kan derfor ikkje vere eldre enn det.

Einaste kravet eg har til bilen er at den er litt heftig og at den har bak- eller firehjulstrekk.

Kjør på med tips! :thumbup:

EDIT: Ser ut til at bittelitt bagasjeplass blir eit krav. 2 stk flyhåndbagasje bør den klare...

Endret av thamule
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må man ikke ha lappen på "stor" bil for å kjøpe SRT-10? Eller gjelder det kun de seneste modellene?

SRT-10 kan registrerast som både varebil og lett lastebil. I alle fall 2004 og 2005. Mulig det endra seg då den seinare modellen kom. Kan tenke meg at den er litt tyngre ja.

Endret av thamule
Lenke til kommentar

SRT-10 er jo helt sykt bil! Men kan jeg spøre hva du skal med den? Virker ikke så spesielt? Mange hestekrefter, men om man har de samme kreftene i en mindre sportsbil, så får du vel sannsynlig mye mer ut av?.. Bare lurer;)

Den vekker jo masse oppmerksomheit. Den er sjukt rå. Den klarar 0-100 på rundt 5 sekund og går som et helvette! :dribble: Den er bakhjulstrekt så morro å leike seg med. Pluss at den har gode sportslige kjøreeigenskapar. Den er også høg slik at den går an å bruke på dårlige veiar i bergen og Sogn. Og den har mykje plass slik at det går an å reise på både lang- og helgetur med den. Praktisk rett og slett :thumbup:

Dette hadde vært en kul nr.2 bil:

http://www.finn.no/f...ODEL/MODEL=7195

Veldig kul bil. Men den har ingen bagasjeplass whatsoever. Og når eg tenker meg om så trur eg at det må bli eit lite krav. Ikkje mykje, men plass til 2 små bagar liksom. Men kanskje den har det? Og 150 hestar er liksom ikkje like rått som 500. If you catch my drift?

Lenke til kommentar

Naa veier Lotusen 7-800 kg? De skal gaa rimelig heftig de

AR GTV

http://bilgledebutik...647-113901.html

BMW Z4

http://www.finn.no/f...nnkode=29509109

Mercedes B SL

http://www.finn.no/f...nnkode=29528028

Dei 2 første der er veldig gode tips. Har sett litt på Z4 på finn, men GTV hadde ikkje streifa meg ein gang. Z4'n er meeeget pen!

Sistnevnte blir for gammal og dyr.

150 hester på 860 kilo er ikke galt sammenlignet med 500 hester på 2330 kilo ;)

Nei, sant det. Avfeide nok den litt fort. Men, trur det blir litt for ekstremt. Aluminiumsinteriør liksom. Kan ikkje tenke meg at det er mykje komfort igjen :tease:

Opel Speedster ville jo kanskje vore eit greit kompromiss... Den er vel kanskje ikkje like ekstrem som Lotusen, men er jo ganske like bilar.

Lenke til kommentar

Hehe, blir nok ikkje aktuelt med det første. Jobbmessig er det ingen problem, men då må eg nok oppdatere sivilstatusen min idet eg flyttar :tease:

Men kva med BMW 530diesel då? Kjøreeigenskapar i verdensklassen, god plass og kan trimmast til tett opp under 300 dieselhestar. Må jo vere ganske heftig bil det og???

EDIT: @ OML: Hehe, trudde speedsteren var litt meir påkosta interiørmessig, men har ikkje sett nokon av dei i verkelegheita, så blir kun bilder å forholde seg til.

Endret av thamule
Lenke til kommentar

Ja det blir veldig enkelt. For enkelt kanskje. CD-spiller er jo eit must. Men det går jo alltids an å ettermontere. Tøff bil. Og turboutgava har jo faktisk 200 hestar. Det må jo vere ekstremt!

EDIT: Nei, det blir nok ikkje noko slikt. Eg har nettopp tatt MC-lappen, så skal det blir noko så sportsinspirert så trur eg heller at eg kjøper meg sykkel. Men eg har fortsatt lyst på ein srt-10! :dribble:

Endret av thamule
Lenke til kommentar

SRT-10 er jo helt sykt bil! Men kan jeg spøre hva du skal med den? Virker ikke så spesielt? Mange hestekrefter, men om man har de samme kreftene i en mindre sportsbil, så får du vel sannsynlig mye mer ut av?.. Bare lurer;)

Den vekker jo masse oppmerksomheit. Den er sjukt rå. Den klarar 0-100 på rundt 5 sekund og går som et helvette! :dribble: Den er bakhjulstrekt så morro å leike seg med. Pluss at den har gode sportslige kjøreeigenskapar. Den er også høg slik at den går an å bruke på dårlige veiar i bergen og Sogn. Og den har mykje plass slik at det går an å reise på både lang- og helgetur med den. Praktisk rett og slett :thumbup:

1-100 på 5 sekunder? Du KØDDER?! :dontgetit: GO FOR IT!

Lenke til kommentar

1-100 på 5 sekunder? Du KØDDER?! :dontgetit: GO FOR IT!

Hehe, jepp, sjukt for ein pickup. Finst ikkje offesielle tall, men dei fleste plassar på nettet så står det rett over 5 sekund.

Kjenner både eier av den strøkne, sorte SL500´n fra porsgrunn (tidligere mekaniker på BoS) og eieren av den blå M5´n..

Kunne gått god for SL´n, men M5´n ville jeg ikke tatt i med verneskoa engang..

Thanks for the heads up! M5 er jo heftig, men den oppfyller gjerne ikkje ønska oppmerksomheitsnivå på same måte som ein svær raud pick-up hadde gjort :blush:

Vanvittig vanskelig når ein skal kjøpe slik bil. Bilane inviterer jo til "tylekjøyring." Og dei fleste ser bra ut. Men ein veit jo ingenting om korleis forrige eigar faktisk har brukt vidunderet.

Endret av thamule
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...