Mystikus Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Må ofte slette informasjonskapsler før jeg logger inn igjen. Bruker Safari som nettleser. Jeg vises som innlogget i Forumet, men ikke i bildegalleriet og selv om jeg da kan skrive kommentarer så er karaktersettingen blitt borte. Endret 10. juli 2011 av Birger Mulvik Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Hei Foreløpig så må du logge deg inn i Billedgalleriet også!!!! Jeg har etterlyst det å forbli pålogget, men det er visst så vanskelig å få til. RAK-foto Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Hei Foreløpig så må du logge deg inn i Billedgalleriet også!!!! Jeg har etterlyst det å forbli pålogget, men det er visst så vanskelig å få til. RAK-foto Ja kanskje det, men så får vi se om det ordner seg etter hvert med å forbli innlogget også Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Hei Foreløpig så må du logge deg inn i Billedgalleriet også!!!! Jeg har etterlyst det å forbli pålogget, men det er visst så vanskelig å få til. RAK-foto Ja kanskje det, men så får vi se om det ordner seg etter hvert med å forbli innlogget også Hvordan gikk det - fikk du det til? RAK-foto Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Hei Foreløpig så må du logge deg inn i Billedgalleriet også!!!! Jeg har etterlyst det å forbli pålogget, men det er visst så vanskelig å få til. RAK-foto Ja kanskje det, men så får vi se om det ordner seg etter hvert med å forbli innlogget også Hvordan gikk det - fikk du det til? RAK-foto Ja foreløpig så, men det virker noe ustabilt Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 ..Og angående login skal det helst håndteres via SSL. 1 Lenke til kommentar
Terje Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Hei! Da er innloggingstiden endret til en uke Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Hei! Da er innloggingstiden endret til en uke Takk for det, Terje - Godt jobbet Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Hei! Da er innloggingstiden endret til en uke Da må jeg bare få lov å takke - godt jobba !!! RAK-foto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg