Gå til innhold

Homebase er Norges dårligste bredbånds-leverandør


Anbefalte innlegg

HOMEBASE ER NORGES DÅRLIGSTE BREDBÅNDS-LEVERANDØR !

 

Dette utsagnet baserer jeg på:

1. Min egen og min families erfaring med Homebase som nett/tv-leverandør i vårt borettslag.

2. Andre medlemmer i borettslagets erfaringer med Homebase.

3. Venner og kjente fra andre områders erfaring med Homebase og andre nett-leverandører.

4. Egen erfaring med andre nett-leverandører, og tilgjengelig informasjon på internett fra

brebånds-kunder av de største leverandørene.

 

HOMEBASE er så utrolige dårlige at jeg og mange andre jeg har vært i kontakt med har spurt oss selv:

HVORDAN I ALL VERDEN KAN HOMEBASE FORTSATT EKSISTERE????????

 

Jeg bodde tidligere i Oslo, og hadde GET som nettleverandør.

 

Det hendte at jeg klagde litt en sjelden gang når nettet var borte sånn en gang i året av diverse årsaker, men når jeg ringte support-telefonen til GET, så fikk jeg ALLTID hjelp av folk som VISSTE HVA DE HOLDT PÅ MED,

 

i motsetning til den verdiløse "Support"-telefonen til HOMEBASE, hvor det eneste som skjer er at den ansatte skriver ned klagen, og lover at de skal ta kontakt dagen etter med en løsning, noe som IKKE SKJER!

 

Jeg er en av de uheldige som har vært bundet til HOMEBASE via borettslaget mitt nå i 3 år.

 

Vi har blitt lovet 10/10 Mbit/sek hastighet, noe som ikke noen gang løpet at hele abonnementsperioden har vært tilfelle.

Hastigheten har i snitt ligget på 6,2 Mbit/s nedlastning og 3,5 Mbit/s opplastning.

 

Undersøkelser er foretatt privat og av datatekniker med tilsammen 4 forskjellige nett-speedometere, med kryssbytting av 3 nye cat6-kabler rett inn i routeren, 10 ganger pr.dag, over 6 perioder på 7 dager. Routeren ble selvsagt restartet hver gang.

 

Klagene har selvsagt strømmet inn til borettslaget fra alle kanter, bl.a. fordi HOMEBASE ikke gjør noe for å forbedre sin ustabile og upålitelige "brebånds-tjeneste".

 

Dette har ført til at borettslaget endelig har innsett at HOMEBASE er verdiløse, og har hentet inn anbud fra andre leverandører.

 

Valget falt etterhvert på altiboks, som ifølge bl.a. undersøkelser utført av Norsk Kundebarometer og EPSI, har de mest fornøyde og lojale kundene her i landet på brebånds-internett og kabel-tv.

 

Den siste tiden har jeg vært i kontakt med mange internett-kunder av Telenor, altiboks, Get , Homebase og flere andre leverandører, både privat, i jobb-sammenheng og på diverse nettforum og via chat, alt peker i samme retning som før, og dommen er entydig:

 

HOMEBASE ER NORGES DÅRLIGSTE BREDBÅNDS-LEVERANDØR !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...