BullStrike Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Hei! Jeg lurte på hvilke muligheter jeg har på å jobbe offshore som maskinfører? Evt. timelønn/årslønn på forskjellige jobber offshore Å kanskje en liten beskrivelse av jobben hadde hjolpe mye! -Martin Endret 10. juli 2011 av BullStrike Lenke til kommentar
reor Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Hvilken maskin kan du tenke deg å kjøre offshore? 1 Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2011 Kran eller borr regner jeg med er de aktuelle tingene.. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Jeg vil tro det å bli kranfører er ganske mulig, såvell som i Norge og internasjonalt. Firmaet jeg jobber i selger bare mer og mer kraner, særlig subsea er i sterk vekst og det betyr enda flere kraner. Kan ikke skjønne annet enn at det vil bli et behov. Når det gjelder selve boringen ville jeg ikke satset for mye på det, alt er på vei til å bli helautomatisert og om noen år vil vi ikke se arbeidere på boredekket i det hele tatt. Endret 13. juli 2011 av Hyd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Kran eller borr regner jeg med er de aktuelle tingene.. Skal du bli Driller må du først på teknisk fagskole (2år), deretter visst bedriften krever det, Petroleumsingeniør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå