Mystikus Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 KJØTTMEIS Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Et godt foto der komp og utsnitt sitter veldig bra. Fin bakgrunn som fremhever fuglen på en god måte. Synes skarpheten er ganske god, men kan tydelig se støyen du selv nevner( spesiellt på fuglen) Mvh Morten. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Et godt foto der komp og utsnitt sitter veldig bra. Fin bakgrunn som fremhever fuglen på en god måte. Synes skarpheten er ganske god, men kan tydelig se støyen du selv nevner( spesiellt på fuglen) Mvh Morten. Takk for det, Morten - tror nok det blir vanskelig å fjerne støyen på fuglen uten at det går ut over skarpheten, men det er jo greit å få bekreftet mine mistanker Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Ja, det er nok litt valgets kval. Synes dette bilde står seg godt slik som det gjør. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Kompet, fargene og lyset sitter som det skal. Det er vi jo blitt vant til fra deg I stort format kommer selvsagt støyen veldig godt fram. Men da får en jo bare la være å se det i stort format, og nyte det i det formate det ligger i her i Biledgalleriet Lenke til kommentar
kaian Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Det er jo et veldig pent bilde, og et godt artsbilde også. Jeg synes ikke det ser ut til at det er støy som er plagsomt på full størrelse, men snarere litt for kraftig oppskarping? Mulig det hjelper godt å redusere den endel. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Henger meg på den fine kompen din.Støyen ja..har lenge lurt på hvorfor fjærdrakten blir litt sånn merkelig.For ser de fleste sliter med det.Tips?..nei har ingen erfaring med fugl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg