Morten Ellingsen Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Test Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Et meget bra bilde med flott skarphet og gode farger i et behagelig utsnitt. Artig insekt som ser ut til å bære briller Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Takk for det Birger. Dette blir for min del kun en test , da jeg er usikker på skarphet i forhold til formatet. Forøverig et utsnitt av en Admiralsommerfugl. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Takk for det Birger. Dette blir for min del kun en test , da jeg er usikker på skarphet i forhold til formatet. Forøverig et utsnitt av en Admiralsommerfugl. Synes du har beholdt mykheten i pelshårene på en balansert måte slik at det ikke ser ut som en stålbørste, så skarpheten er meget bra, Morten Lenke til kommentar
wasco Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Det var artig å så studere et av bildene dine i stort format. Vi er vant med kvalitet fra deg, og denne kvaliteten tåler å bli betraktet, også i stort format. Synes du har klart å finne en god ballanse i oppskrapingen. Her kunne en lett bli fristet til å dra litt for hardt i spakene. Ellers sitter kompet, fargene og lyse mitt i blink Endret 11. juli 2011 av wasco 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Ingen ting å si på skarpheten her Morten..helt toppers der det trengs å være skarpt,selv i full modus;) Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Spennende komp,klart og fint selv i full størelse Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Tusen takk alle sammen, hyggelig å høre at det funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg