Torhild Jansen Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Flotte fargerike detaljer, skarpt og fint ble det. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Enig med Torhild her. Fine kontraster og lys. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Flotte farger, og et godt lys gir et tilnermet abstrakt uttrykk Jo, da dette kan jeg like Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Bra teknisk og stenen riktig plassert i bilderammen. Likevel synse jeg det mangler litt på det spektakulære her. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Flotte fargerike detaljer, skarpt og fint ble det. Kjekt å høre Enig med Torhild her. Fine kontraster og lys. Kjekt å høre Flotte farger, og et godt lys gir et tilnermet abstrakt uttrykk Jo, da dette kan jeg like Takker kjekt du likte det Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Bra teknisk og stenen riktig plassert i bilderammen. Likevel synse jeg det mangler litt på det spektakulære her. Takk for tilbakemelding,går gjenom bilde igjen for og prøve og få frem litt mer/ut av det,så vi er enige der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg