smort1 Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Max zoom! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Meget fint og ekte.+for det var kjekt og se detaljene runt i bilde. Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Hei. Et flott bilde med klare og fine farger. Hilsen Hans-Ragnar Olsen.:-) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Irriterer meg over den brygga som stikker nesa fram nede i høyre hjørne. Men det var vel ikke gjort i en fei å bli kvitt den Ellers et godt komponert bilde av den koselige snekka Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Meget fint og ekte.+for det var kjekt og se detaljene runt i bilde. TAkker! Kjekt med store skip vettu.. Hei. Et flott bilde med klare og fine farger. Hilsen Hans-Ragnar Olsen.:-) Takker! Kjekt at du likte det! Irriterer meg over den brygga som stikker nesa fram nede i høyre hjørne. Men det var vel ikke gjort i en fei å bli kvitt den Ellers et godt komponert bilde av den koselige snekka TAkker! Tror nok Politiet hadde kommet raskt på pletten om jeg startet på riving.. (de holder til like innenfor der).. Jeg også liker slike "snekker".... (enkelt å ferdes innaskjærs med de vettu..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg