Fizzle Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Hei =) Vi har akkurat fått vite at vi kan logge på vigo for å sjekke status på søknad / altså hvilken linje vi kom inn på. På min søknad står det at jeg har forhåndssvart ja til en eventuell plass, men det står ikke noe om jeg kom inn på førstevalget mitt. De andre (som sannsynligvis ikke hadde lagt inn forhåndssvar) har fått vite om de kom inn på førstevalget eller ikke, men ikke jeg. Hvordan kan jeg finne ut om jeg kom inn på førstevalget? Det står ingen plasser på vigo, har sjekket gjennom hele siden. (Logget inn med minID). Noen som har noen tips? Jeg vil selvfølgelig finne ut om jeg kom inn på førstevalget mitt! Tusen takk. Lenke til kommentar
nikkan Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Hei =) Vi har akkurat fått vite at vi kan logge på vigo for å sjekke status på søknad / altså hvilken linje vi kom inn på. På min søknad står det at jeg har forhåndssvart ja til en eventuell plass, men det står ikke noe om jeg kom inn på førstevalget mitt. De andre (som sannsynligvis ikke hadde lagt inn forhåndssvar) har fått vite om de kom inn på førstevalget eller ikke, men ikke jeg. Hvordan kan jeg finne ut om jeg kom inn på førstevalget? Det står ingen plasser på vigo, har sjekket gjennom hele siden. (Logget inn med minID). Noen som har noen tips? Jeg vil selvfølgelig finne ut om jeg kom inn på førstevalget mitt! Tusen takk. Da har du kanskje ikke fått svar enda da? For det skal vel stå hvem linje du har kommet innpå HVis det ikke står noen ting om ventelister eller skoleplass så har du nok ikke fått svar enda. Å siden du har forhåndssvart, så betyr det at du har takket ja til uansett linje du kom inn på, etter sånn jeg har forstått? Lenke til kommentar
Fizzle Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Hei =) Vi har akkurat fått vite at vi kan logge på vigo for å sjekke status på søknad / altså hvilken linje vi kom inn på. På min søknad står det at jeg har forhåndssvart ja til en eventuell plass, men det står ikke noe om jeg kom inn på førstevalget mitt. De andre (som sannsynligvis ikke hadde lagt inn forhåndssvar) har fått vite om de kom inn på førstevalget eller ikke, men ikke jeg. Hvordan kan jeg finne ut om jeg kom inn på førstevalget? Det står ingen plasser på vigo, har sjekket gjennom hele siden. (Logget inn med minID). Noen som har noen tips? Jeg vil selvfølgelig finne ut om jeg kom inn på førstevalget mitt! Tusen takk. Da har du kanskje ikke fått svar enda da? For det skal vel stå hvem linje du har kommet innpå HVis det ikke står noen ting om ventelister eller skoleplass så har du nok ikke fått svar enda. Å siden du har forhåndssvart, så betyr det at du har takket ja til uansett linje du kom inn på, etter sånn jeg har forstått? Det står på søknaden jeg sendte om skoleplass at jeg har forhåndssvart ja på eventuelt tilbud om plass. Men jeg finner ikke noe informasjon om jeg har kommet inn på førstevalget eller ikke, som er veldig rart siden alle andre jeg kjenner har fått svar. I tilegg har jeg fått melding fra inntakskontoret om at svar på 1. valget er kommet. Jeg tror jeg skal ringe inntakskontoret for fylket mitt i morgen og spørre, men det hadde vært greit om jeg hadde fått svar her også. Svarsfrist er foresten 15. juli. Lenke til kommentar
nikkan Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Det kan nok hende det kommer i løpet av kvelden eller morgendagen. For uansett om du har fått 1 eller 2 valget ditt eller noe annet så kommer det opp. Så bare ha litt is i magen og ring inntakskontoret hvis det ikke har kommet noe. Lenke til kommentar
Fizzle Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Nei? Jo. Det står sånn. Men når jeg trykker på "svar på inntaket", så kommer det bare en lang tekst med informasjon. Jeg kan ikke trykke på noe. Det står bare informasjon. Jeg får ikke svart på noe. Se vedlegg. Inntak.bmp Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Hva med å trykke på neste? Lenke til kommentar
nikkan Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Nei? Jo. Det står sånn. Men når jeg trykker på "svar på inntaket", så kommer det bare en lang tekst med informasjon. Jeg kan ikke trykke på noe. Det står bare informasjon. Jeg får ikke svart på noe. Se vedlegg. Jeg har desverre ikke peiling når det står sånn. Lenke til kommentar
Fizzle Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Jeg føler meg som en forbanna idiot. Jeg så pina meg ikke den "neste" knappen. Hahaha. Når jeg trykket på den fikk jeg mulighet til å svare på skoleplass. Jeg må bare si tusen takk, haha! 2 Lenke til kommentar
nikkan Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Jeg føler meg som en forbanna idiot. Jeg så pina meg ikke den "neste" knappen. Hahaha. Når jeg trykket på den fikk jeg mulighet til å svare på skoleplass. Jeg må bare si tusen takk, haha! Haha! Håper du blei fornøyd med det du kom inn på da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå