pettergutt Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Ikke at det har noe med saken å gjøre, men jeg er ikke nye her. Har vært fast leser og bruker av forumet siden 2001, men det skjedde noe greier med passordet mitt for en tid tilbake, og jeg lagde en ny brukerprofil. Det som har noe med saken å gjøre er at jeg syns jeg stilte spørsmålet bra jeg. For meg er det soleklart hva en boxed cpu er, det er en cpu og den medfølgende ribben og viften, montert der den skal sitte. Hadde jeg ment bare cpu'en hadde jeg da utelatt ordet boxed Lenke til kommentar
Junta Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 case-badge.. goddamn! det fikk ikke jeg Det er bare et tynt klistremerke. Du har sikkert oversett det, mellom alle papirene. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 siden du IKKE er ny her: Det var elendig formulert. Selv om du synnes solen skinner, så gjør den det ikke. En boxed cpu (den måten det ble formulert på) er CPU'en som følger med hvis du kjøper boxed versjonen. Intet annet. Hvor høy ribba med vifte og CPU er, er det vel ingen som vet. Hvorfor??? fordi at man vanligvis måler avstanden fra toppen av CPU, ikke toppen av socket. DERFOR! ___ og hart, det jeg skrev var ikke angående tråden, men angående det du skrev Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Det som har noe med saken å gjøre er at jeg syns jeg stilte spørsmålet bra jeg. For meg er det soleklart hva en boxed cpu er, det er en cpu og den medfølgende ribben og viften, montert der den skal sitte. Hadde jeg ment bare cpu'en hadde jeg da utelatt ordet boxed Kunne jo like gjerne vært at du trodde boxed og oem cpuene hadde forskjellige størrelse (ja jeg vet at de ikke har det, men hvordan skulle jeg vite at du ikke visste det?), alle tenker jo ikke akkurat likt som deg, så om man skriver tydelig hva man mener så slipper folk å gjette. AtW Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 slutt å skap dere, var vel ikke så vanskelig å skjønne hvor han ville hen med spørsmålet sitt. vitsen med å poste i hele tatt når dere bare poster for å kverrulere med en stakkar som har ett enkelt spørsmål? istedet for å hjelpe gjør dere vel heller det motsatte Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 vitsen med å poste i hele tatt når dere bare poster for å kverrulere med en stakkar som har ett enkelt spørsmål? kanskje folk bruker 10 sekunder ekstra neste gang de skriver en post for å unngå dette? dessuten fikk han faktisk svar på det han spurte om, hvor høy en cpu er. Lenke til kommentar
hart Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 ___og hart, det jeg skrev var ikke angående tråden, men angående det du skrev Ingen problem ;-) Vanligvis er jeg snill og vennlig, hadde bare en crazy fredag på forumet. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 ___og hart, det jeg skrev var ikke angående tråden, men angående det du skrev Ingen problem ;-) Vanligvis er jeg snill og vennlig, hadde bare en crazy fredag på forumet. Det sier de alle! ;-) Lenke til kommentar
Josten Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 ___og hart, det jeg skrev var ikke angående tråden, men angående det du skrev Ingen problem ;-) Vanligvis er jeg snill og vennlig, hadde bare en crazy fredag på forumet. Det sier de alle! ;-) Jepp. På dagen derpå kommer alle unnskyldningene. Lenke til kommentar
pettergutt Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 Jaja, jeg fikk meg noen gode lattere hvertfall :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå