pettergutt Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 I cm. Herregud! Hvis dere ikke vet det så ikke svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 hvorfor trenger du å vite dette ? like høy som en helt vanlig socket 478 cpu.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 inkludert pinnene blir den vel i nærheten av 1cm høy.. litt i underkant, kanskje. Lenke til kommentar
pettergutt Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Ikke med vifta på vel? Boxedutgaven jeg snakker om altså Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 cpu'en er den samme, uansett om det er boxed eller ikke. Lenke til kommentar
shebban Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 3ghzen har vel større ribbe? Den som er rund? Kansje han lure på dimensjonen på denne? ikke vet jeg.. Lenke til kommentar
hart Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Kanskje han lurer på hvor høyt CPUen vil rage med boxed vifta på når den står i socketen.... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Kanskje han lurer på hvor høyt CPUen vil rage med boxed vifta på når den står i socketen.... kanskje det.. men det var ikke det han skrev. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Kanskje han rett og slett bare kødder? Står vel sikkert noe på Intel sine sider.. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 hvorfor skulle noen lure på noen av delene egentlig? boxed vifta er vel designet for å passe i lag med alle hovedkort til P4. Har enda ikke hørt om at den ikke har passet Lenke til kommentar
hart Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 En ting jeg har lært meg her i forumet er at folk ikke alltid klarer å skrive rett fram hva de mener... Selvfølgelig så fortjener man da å få et halvveis svar, men det var allerede gitt.. Stå på! Om han kødder så håper jeg han blir moderert ut av forumet og at maskinen hans fylles med virus og bilder av Jan Werner Danielsen. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 ...og bilder av Jan Werner Danielsen. den ultimate straff! Lenke til kommentar
Osram Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Kombinert med en evig strøm av Heidi Hauge i alle høyttalere... Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Dere må jo være en gjeng idioter modne for barneskolen... Den stakkars fyren vil vel vite om han får plass til den i sitt slimcase kabinett, eller noe sånt.. Og det var deres poster som burde vært moderert... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Dere må jo være en gjeng idioter modne for barneskolen...Den stakkars fyren vil vel vite om han får plass til den i sitt slimcase kabinett, eller noe sånt.. Og det var deres poster som burde vært moderert... jada, jada. hysj med deg. lurer man på hvor høy kjøleribben er, så spør man om det. man spør ikke om hvor høy cpu'en er. det blir som om jeg skulle spørre om hvor høy motoren i en mini-morris er, når jeg egentlig lurer på hvor høy selve bilen er. som man spør, får man svar. Lenke til kommentar
hart Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Synes Pettergutt skal få lov til å svare jeg... Vi prøver jo bare å hale ut litt informasjon fra ham/henne... han/hun har aldri sagt noe om slimcase kabinett. Han/hun spurte hvor høy den var... svar fikk han/hun, kanskje ikke det rette, men et svar var det. Mulig at han/hun har plassproblemer i kabinettet sitt, men før han/hun hoster opp dette kan ingen av oss vite det. Synes vi skal sette CPUen i fokus inntill videre. OK. Jeg har ikke peiling hvilket kjønn det er. Lenke til kommentar
pettergutt Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Kanskje han lurer på hvor høyt CPUen vil rage med boxed vifta på når den står i socketen.... Jaaa Endelig en som fatta det Poenget er at det sitter en ganske teit plassert strømforsyning over det området cpu'en sitter. Derfor lurer jeg på hvor høy BOXED cpu'en er. Og nå man sier boxed mener man cpu'en og den vifta som selfølgelig følger med. Det trodde jeg ikke det var noen som lurte på engang. Hvis det med bilen skulle være et eksempel ville jeg egentlig lurt på hvor høyt kabinettet er sånn at jeg får plass til det under pulten Og for de som lurer så har jeg ca 70mm å gå på fra socketen Lenke til kommentar
hart Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg er tankeleser.... La meg tenke...... det er en gutt? Lenke til kommentar
Osram Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Og endelig har vel du kanskje skjønt at det kan være lurt å være litt tydeligere med hva man lurer på....? Lenke til kommentar
josh Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Folk er i storform her i dag skjønner jeg?... Kverulering på høyt nivå! Og, nei, jeg vet ikke hvor høy verken cpu, vifte, kjøler eller alt kombinert er... :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå