karl-wilhelm Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Takk for hyggelig dag folkens! Nok et velykket Akam treff om ikke været kunne vært ørlite bedre =) Post bildene deres her Endret 10. juli 2011 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Får vel nesten starte opp med noen bilder her. Turen startet i urbane strøk på Skøyen AKAM100711-10.jpg by Johannes Andersen, on Flickr På vei opp mot frognerparken fikk vi noen fargerike inntrykk AKAM100711-18.jpg by Johannes Andersen, on Flickr Vi fant utallige bevis på årets "fine" sommer AKAM100711-27.jpg by Johannes Andersen, on Flickr Selv hagemøblene var forlatt alene i hagen denne sommeren AKAM100711-31.jpg by Johannes Andersen, on Flickr Siden vi er i parken må vi jo få med noe av plante og dyrelivet, her kommer resten av bildene. AKAM100711-36.jpg by Johannes Andersen, on Flickr AKAM100711-49.jpg by Johannes Andersen, on Flickr AKAM100711-72.jpg by Johannes Andersen, on Flickr Takker alle som var med for et hyggelig treff. 4 Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Endte opp med kun å bruke bilder tatt med et objektiv jeg, tror jeg skal gjøre alvor av å få tak på en splitt fokus mattskive eller en mattskive laget for kjappere optikk. Den vi alle tok bilde av ^^ Akamister i aksjon: Endret 11. juli 2011 av karl-wilhelm 3 Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) Noen av mine: Hit, men ikke lenger. Akamister. Bricks. Trikken. Berries. Gå videre, eller? BuskeTom. Høsten? Vestkantvilla. Blåklokke. Uredd Gråspurv. Endret 12. juli 2011 av Andreasfe 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Sånn er det å være borte noen dager - alle de gode motivene er lagt ut allerede. @Gorgat - de ensomme hagemøblene og gro-villige sopp må bli mine favoritter her. @karl-wilhelm - herlig bilde av undertegnede og Gorgat i aksjon. @Andreasfe - du fikk også et bra bilde av den dynamiske duoen Jeg kan by på dette lile utvalget: Lettere henslengt maling Nytt palass i glass? God's great banana-skin Gjerde - stolpe Snadderglass 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå