naruto95 Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Hei =) Jeg begynner på vgs nå til høsten, men vet ikke hvilken skole jeg vil begynne på. Jeg og en venn har søkt på en skole som ikke var med på skolene som man søkte på hos vigo. jeg fikk plass der, mens vennen min havnet på venteliste, så vi vet ikke om han får plass. begge fikk også tilbud om plass på den skolen vi hadde som 1 valg på vigo. kan vi bare takke ja til plassen hos vigo, selvom jeg allerede har en skoleplass, og han kan få en? slik at hvis begge kommer inn på privatskolen kan vi bare si opp plassen hos vigo eller la være å møte til skolestart? vil dette kunne få noen konsekvenser eller skape problemer for oss? Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Du kan gjerne takka ja til skuleplass gjennom det offentlege systemet no, og så seia han frå deg seinare om du får tilbod privat. Du må likevel SEIA HAN FRÅ DEG, ikkje berre lata vera å møta opp. Kva reglar som gjeld for å seia frå deg skuleplassen ved privatskulen finn du i reglementet der, evt ved å ta kontakt med skulen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå