GiveMeSomeCheese Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Hei! Fikk nettopp lyst til å høre på et band jeg ikke husker navnet på. Jeg mener at bandet er tysk, vokalisten (som også spiller gitar) ligner passe på David Grohl, og høres ut som AC/DC. Håper noen kjenner igjen beskrivelsene! Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Sikker på at det er tysk? Utifra beskrivelsen, kan det minne om Volbeat. Som er dansk. Lenke til kommentar
GiveMeSomeCheese Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Scorpions? Nei, ikke Scorpions. Tipper de ble dannet etter 90-tallet, ikke før ihvertfall. Sikker på at det er tysk? Utifra beskrivelsen, kan det minne om Volbeat. Som er dansk. Nei, ikke Volbeat. Men fortsett og kom med forslag! :-) Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Accept er vel tysk, og høres innimellom ut som AC/DC. Lenke til kommentar
GiveMeSomeCheese Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Accept er vel tysk, og høres innimellom ut som AC/DC. Accept høres ganske ut som AC/DC indeed, men det er ikke de... Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Har du noe mer å gå etter? Har du sett musikkvideoer (i tilfellet, hva skjer i videoen)? Bilder av bandet som kan være kjent? Kan de også kjennes igjen av et sitat eller annen hendelse? Ja, har du mer info? Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) kan det være airbourne? De høres ganske mye ut som AC/DC http://www.youtube.com/watch?v=2T6e_mk0O24 Endret 10. juli 2011 av Ownbeef Lenke til kommentar
GiveMeSomeCheese Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Har du noe mer å gå etter? Har du sett musikkvideoer (i tilfellet, hva skjer i videoen)? Bilder av bandet som kan være kjent? Kan de også kjennes igjen av et sitat eller annen hendelse? Ja, har du mer info? Det er det jeg ikke har... Men gitaren høres ut som AC/DCs, vokalen også. Husker bandet i fra en reklame om en festival jeg mener var i Tyskland. Kanskje noe MTV-relatert. Kan hende ikke selve bandet er fra Tyskland. Lenke til kommentar
GiveMeSomeCheese Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 kan det være airbourne? De høres ganske mye ut som AC/DC http://www.youtube.com/watch?v=2T6e_mk0O24 Airbourneeeeee!!! Tusen takk! :-D Rammstein? Nei, det var Airbourne. :-) Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 kan det være airbourne? De høres ganske mye ut som AC/DC http://www.youtube.com/watch?v=2T6e_mk0O24 Airbourneeeeee!!! Tusen takk! :-D Rammstein? Nei, det var Airbourne. :-) Bare Hyggelig :-D Lenke til kommentar
GiveMeSomeCheese Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Limp Bizkit? Airbourne! ;-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå