slimer Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 hei, jeg har nexgentel leverandør av ADsl.. prøver å spille online men kommer ikke gjennom.. Så vidt jeg husker skal det være en firewall i routeren.. noen som et hvordan jeg kan søå den av.. helst på en enkel måte, er ikke noe kjnet med telnet.. har en Netopia Cayaman 3300 series router hilsen Lenke til kommentar
Kheperu Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hei. Det er mulig spillet krever at du åpner enkelte porter i ruteren din. For en liten guide, sjekk denne siden: www.relativt.net Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 For og spille online er det 99,9% sikkert at du ikke må åpne noen porter. Det er godt mulig du må åpne din egen firewall på pc'n. Lenke til kommentar
slimer Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 jeg har ingen firewall på pcen.. og den i windowsXP er også skrudd av.. Hadde telenor adsl før jeg byttet til Nexgentel, og da fungerte det som bare det.. men nå med Nexgentel, og vel å merke eneste forskjellen her er i routeren fra leverandøren.. ingen forandringer i pc-en.. smrc...noen andre forslag? Lenke til kommentar
slimer Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 jeg har ingen firewall på pcen.. og den i windowsXP er også skrudd av.. Hadde telenor adsl før jeg byttet til Nexgentel, og da fungerte det som bare det.. men nå med Nexgentel, og vel å merke eneste forskjellen her er i routeren fra leverandøren.. ingen forandringer i pc-en.. smrc...noen andre forslag? Lenke til kommentar
DDFC Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 for vanlige dødlige har ngt laget et enklere interface til ruteren har du prøvd dette ? http://endring.nextgentel.no/ se hvordan ruteren din ser ut før du prøver :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå