Glennski Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Hei Har en god del kabel liggende, som sikkert er verdt noe for den rette bedrift. Er kun snakk om kobberkabler. Noen som vet om noen som er interresert i å kjøpe? Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Hvis du avisolerer de og leverer rent kopper, så får du en kilopris på mellom 20 og 30 kroner, alt ettersom. (Det er noen år siden jeg var borti dette sist, så prisene er veiledende fra min side) Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Men hvor leverer jeg slikt? Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Metallgjennvinning og skraphandlere Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Søk for eksempel på "skrapjern" på gule sider/Google. Gammeldagse "skraphandlere" men også steder hvor de tar i mot bilvrak etc... 2 Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Ah, selvfølgelig Takk, takk! Lenke til kommentar
laila76 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 har noe kobber liggenes og lurer på om noen som kan fortelle meg hvilke bedrifter som kjøper opp sånnt. Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 26. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2013 Tar opp denne tråden litt igjen Noen som vet hvor man kan se gjeldende priser på kobber og annet råmetall? Ringte og forhørte meg med en oppkjøper, han sa 28 kr, men iflg http://www.metallpriser.com/norge.html så er prisen ca 41 kr Hva er riktig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå