Valkyria Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Jeg skal reise om noen dager på roadtrip med gutta, og i den forbindele skal jeg brenne ut noen CDer med fet musikk. Problemet er at bilen vi bruker ikke støtter annet enn .cda format (vet ikke om det er dette her engang, men bare formatet som kjøpte DCer kommer i) Jeg trenger da altså et program som kan konvertere en haug med forskjellige filer (m4p, mp3, og litt annet) til .cda eller hva enn en vanlig CD har som format. 95% av filene jeg har er i mp3-format, så om det finnes noe bra program som kan konvertere mange mp3filer til cda kan jeg gjøre resten manuelt. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Ta en titt på hva .cda egentlig er: http://filext.com/file-extension/cda Det du ønsker er WAV, dvs vanlig audio format. De fleste brenneprogram skal klare det, du bare velger å lage en audio CD. 1 Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Ah, takk. Tok bare i en CD og sjekket hva formatet på sangene var. Fant anyways et program som gjorde jobben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå