H&Dfanatic Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Hei Akkurat fått meg en Lenovo x220 i posten fra statene og skal sette inn min OCZ SDD disk. Mener å ha hørt at dette er best når man bytter fra hdd til ssd. Vil beholde og bruke mye av lenovo sin software som følger med. Følger ikke meg win 7 plate så skaffer denne på eget vis og legger den på usb stick. Det jeg lurer på er: Vil jeg kunne opprette en Lenovo recovery partion etter at jeg er ferdig med clean install? Hadde i mitt tilfelle vært veldig greit med one button recovery. Kan jeg bare laste ned alt lenovo software etter install og så lage partion da? Noen som har en løsning på dette? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Boot opp på vanlig HDDen og kjør programmet som lager recovery medier for deg. Bytt så over til SSD og bruk de mediene du lagde for å sette opp maskinen. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Den SSDen kan du bare returnere. Den er for stor (høy). Det eneste som passer i X220 er Intel X25-M/V og Intel 320 uten plastramme. Endret 10. juli 2011 av endrebjo Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=641034 7mm height Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå