Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Hei, jeg har nå gått på kreatin en uke og skal gå på dette en stund, er det bra å i tillegg gå på omega 3? Noen som også vet hvor mye jeg skal ta hver dag og når jeg bør ta det? Trener 5 ganger i uka, styrke 4 ganger og kardio 1. Daniel. Endret 10. juli 2011 av Slettet-Irb8P5GEaM Lenke til kommentar
War Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Tran/O3 er en selvfølge. Siden kreatin ikke er periodebasert så blir dosen følgende. Kreatin 5g pr dag Tran etikettens dosering pr dag de dagene du ikke spiser fet fisk. Sånn kan du gjøre hver dag i 100 år til uten pause. Endret 10. juli 2011 av War Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Tran/O3 er en selvfølge. Siden kreatin ikke er periodebasert så blir dosen følgende. Kreatin 5g pr dag Tran etikettens dosering pr dag de dagene du ikke spiser fet fisk. Sånn kan du gjøre hver dag i 100 år til uten pause. Det står: 2 kapsler daglig. Dosen kan ved spesielle behov økes til 4 kapsler daglig. Betyr det da at jeg kan ta 4 siden jeg trener osvosv eller bør jeg holde meg til 2? Altså omega3. Spiser sjeldent fisk, mere kjøtt/kylling osv. Takk for svar Endret 11. juli 2011 av Slettet-Irb8P5GEaM Lenke til kommentar
War Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Du kan godt ta 2 det har ikke noe med trenignen å gjøre. Selv valgte jeg å skaffe fri flyt til kona , det var billigere og bedre en i butikk, rett i posten kommer det også. Selv bruker jeg http://myrevolution.no/vital-arctic-oil-300ml Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Du kan selvfølgelig kombinere tran og kreatin. Dette er helt forskjellige ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå