Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 det er slik at jeg rett og slett blir frustrert når jeg legger merke til topicene til folk som har kjøpt noe via databutikken, enten har de fått feil vare og når de har prøvd å returnert den så har de opplevd et helvete, eller så er det feil på varen osv..til dere som har handlet der, altså, beklager, jeg vil ikke ta dere alle under en kam, men kort sagt, dere er alle idioter.. er det så forbanna vanskelig å forstå hva som står under webshopguiden ? de får ca kun terningkast 1 og 2, pluss noen 6`ere fra folk som sier "jeg bestilte ditt og datt, det fungerte, uheldigvis tok det lang tid før jeg fikk varene,men terningkast 6 fra meg.." men er ikke noe poeng å forklare dette bedre med tanke på at dere alle vet hva situasjonen er den dag i dag ( HÅPER JEG ) hadde dette vært snakk om en seriøs nettbutikk så hadde jeg aldri anbefalt dette, men med tanke på at det er snakk om databutikken.com ( slå opp databutikken.com i ordboken og det er definert som "netbutikk bestående av inkompetente selgere som foretrekker å svindle kundene" ) og derfor føler jeg at det er bare en ting å gjøre.. ring forbrukerombudet og forklar dem NØYAKTIG hva som har skjedd, har du dem på din side ( noe jeg finner MEGET sannsynlig ettersom databutikken.om (les svindlere) velger å ignorere hver eneste kjøpslov ) etter du har fått forbrukerombudet på din side så gjenstår det bare en eneste ting, skape et eneste helvete for databutikken.com ala svindlerbutikken.com.. så til delen med "gjør noe" kjære hw.no, norges største hw side med mest antall besøkende, er det ikke på tide at en av deres mange representanter går "undercover" og skriver en fullstendig artikkel om databutikken.com ? for så å legge den ut på hw.no slik at vi en gang for alle kan få en slutt på dette evinnelige gnålet fra folk som har drete på draget.. for min del så frister det enormt mye å bestille noe fra dem, for så å returnere det for å se om de prøver å lage problemer ved å gjøre seg vanskelig, noe jeg faktisk håper de gjør, for da kan de heller få oppleve noen problemer selv. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg er en av idiotene som handlet fra Databutikken og nå har jeg selvfølgelig fått problemer med en retursak. Støtter foresten forslaget ditt at hw.no bør foreta seg noe/skrive en artikkel om svindlerbutikken Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg kan garantere at HW.no aldri kommer til å gå inn for å lage problemer i forhold til Databutikken for så å skrive en artikkel om det. Hvis folk ønsker å uttrykke missnøye eller tilfredshet med en hvilken som helst nettbutikk har vi Webshoperfaringer her på forumet og man kan legge inn erfaringer her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå