Toalettet Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Hey. se her: Altså.. det er noe reverse-fx der tror jeg. men klarer på ingen måte å skjønne det der noen som vet? har en tutorial eller gidder å forklare. kansje det er åpenbart men ikke for meg.. vær så snill å hjelp! takk Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Filmtriks og/eller veldig mange opptak. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Du ser jo hva som er fx og hva som er flaks etter x antall ganger med fail. 1 Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Hvis du må ha det inn med teskje så hvordan har dem redigert slik at dem treffer med ballene f.eks hver gang? Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Trondster, jg mener hvprdan er det dem gjør filmtrikset, rart dere som er gode med dette, ikke. Vet det når noen 13 åringer vet. Lenke til kommentar
tohenrik Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 det er jo helt klart at disse gutta her har overnaturlige evner, tipper noe innen psychokinesis eller telekinesis og kan dermed ikke legges under betegnelsen filmtriks dette er noe man blir født med ikke noe man kan lære seg 4 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Det finnes en ting som heter "redigering" og "flere opptak". Hvis de ikke greide det første gangen, så kan de prøve igjen. En flott oppfinnelse, uten den måtte filmer bli skutt i et shot. Gjør arbeidet mye lettere Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 du ser jo at noe er backward der da. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 50 sekunder ut i videoen, noe rart med hatten til han til venstre. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Ja ikke sant? Jeg håper folk her kødder ass. når de står baklengs og kaster osv... det er UMULIG! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Ja ikke sant? Jeg håper folk her kødder ass. når de står baklengs og kaster osv... det er UMULIG! Okey. Om du veit det er umogleg er det vel ikkje meir å diskutere her? Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Det er ikkje umogjeleg om du brukjer redigeringsprogramminadn Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Det er fullt mogleg utan og. Er du riktig heldig kan du gjere alt det der i eitt kontinuerleg opptak. Sjansen er derimot forsvinnande liten. Videoen er eit resultat av utallige forsøk, ikkje videoredigering. Kva som skjer med hatten på 0:50 veit eg ikkje, men sjølve "trikset" er ikkje noko problem med nokre forsøk. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 jeg har snakket med dem nå. og dem sier at det aller meste er redigert ! Så dere dreit litt på draget no offence, smartinger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Ingen her inne "dreit på draget" Du ser tydelig at noe av dette er redigert, filmtriks etc. Men det de gjør er faktisk fullt mulig å gjøre, uten redigering. 1 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 jeg har snakket med dem nå. og dem sier at det aller meste er redigert ! Så dere dreit litt på draget no offence, smartinger. Du vet at det er en fyr som holder en lang rull som er rulleteksten i en film? Han står på toppen av en bygning mens de firer et kamera nedover. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Ja.. dere dreit jo på draget, dere mente dette ikke var redigert. hahaha Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Kven dreit på draget egentleg? Var det nokon i denne tråden som påsto at det ikkje var manipulert eller redigert? Poenget mitt er at alt dei gjorde er mogleg utan manipulering ved å bruke mange forsøk. Som i videoen under. http://www.youtube.com/watch?v=iQ-Nw8RAn_U Var ikkje meiningen å irritere deg, men gloating på den måten når ingen har påstått noko anna er eg ikkje noko fan av. 4 Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 haha. det gjør ingenting men det virker så utrolig redigert ut.. Lenke til kommentar
zerosixzero Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hvorfor er det INGEN av disse smartingene som heller forteller om HVORDAN man eventuelt ville ha redigert dette. De fleste mente at det var gjort med mange tagninger, og ikke ved hjelp av software. Ta nå den da. Til og med moderator burde vel kunne innrømme at folk har vært litt vel "uhjelpsomme" med sine svar. want2havebody kom med et helt relevant spørsmål, og så synes moderator det er helt OK å latterliggjøre spørsmålet. Kom heller med LITT mer relevante svar på selve spørsmålet. Flere tagninger er ETT svar. Tydeligvis ikke det rette i dette tilfelle. ANdre forslag til selve "filmtrikset"? Eller "how to"? PÅL 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå