Gå til innhold

Hvordan klarer disse guttene denne effekten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er fullt mogleg utan og. Er du riktig heldig kan du gjere alt det der i eitt kontinuerleg opptak. Sjansen er derimot forsvinnande liten. Videoen er eit resultat av utallige forsøk, ikkje videoredigering. Kva som skjer med hatten på 0:50 veit eg ikkje, men sjølve "trikset" er ikkje noko problem med nokre forsøk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Ingen her inne "dreit på draget"

Du ser tydelig at noe av dette er redigert, filmtriks etc.

Men det de gjør er faktisk fullt mulig å gjøre, uten redigering.

• Liker 1
Lenke til kommentar

jeg har snakket med dem nå. og dem sier at det aller meste er redigert ! Så dere dreit litt på draget ;) no offence, smartinger.

Du vet at det er en fyr som holder en lang rull som er rulleteksten i en film? Han står på toppen av en bygning mens de firer et kamera nedover.

:yes:

Lenke til kommentar

Kven dreit på draget egentleg? Var det nokon i denne tråden som påsto at det ikkje var manipulert eller redigert? Poenget mitt er at alt dei gjorde er mogleg utan manipulering ved å bruke mange forsøk. Som i videoen under.

http://www.youtube.com/watch?v=iQ-Nw8RAn_U

Var ikkje meiningen å irritere deg, men gloating på den måten når ingen har påstått noko anna er eg ikkje noko fan av. :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hvorfor er det INGEN av disse smartingene som heller forteller om HVORDAN man eventuelt ville ha redigert dette.

De fleste mente at det var gjort med mange tagninger, og ikke ved hjelp av software. Ta nå den da. Til og med moderator burde vel kunne innrømme at folk har vært litt vel "uhjelpsomme" med sine svar.

want2havebody kom med et helt relevant spørsmål, og så synes moderator det er helt OK å latterliggjøre spørsmålet. Kom heller med LITT mer relevante svar på selve spørsmålet.

Flere tagninger er ETT svar. Tydeligvis ikke det rette i dette tilfelle. ANdre forslag til selve "filmtrikset"? Eller "how to"?

PÅL

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...