vidarkri Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Vi gikk på denne på tur igår. Rakk ikke så mye annet enn å skifte til manuell fokus og dette bildet satt sånn noenlunde. Hadde 2 unger som måtte passes samtidig da det var flere hoggormer på den lille sletta. Lenke til kommentar
Nikona Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Ja, det er ikke lett å få en sånn krabat til å posere for fotografen. Det er jo endel vissent gress og løv som forstyrrer, især det som er foran hodet. Jeg har nettopp tatt bilder av samme art, og ingen ble særlig vellykket. Kanskje du burde prøvd en annen vinkel, hatt hodet i forgrunnen? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Den var ikke akkurat samarbeidsvillig. Jeg rakk 3 bilder før den forsvant så det ble ikke tid til noen formell oppstilling. Men jeg skal se om jeg kan finne den igjen litt seinere da jeg mener ormen er stedsbundet så kanskje jeg har mer flaks når jeg ikke har med unga. Det er jo litt artig å møte dem men jeg foretrekker nok å gjøre det uten 2 villstyrige 4 og 6 -åringer som har +7- +10 synshemning på begge øya. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Det som ødelegger mest for bildet er objektet forran slangen som er uta av fokus, men til gjengjeld legger et grønt lag over hodet til slangen. Lenke til kommentar
carp Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Det første som slo meg var at objektene i forgrunnen (som er ute av fokus) forstyrrer litt for mye for min del. Forøvrig synes jeg det er et bra bilde, med tanke på tiden du fikk til å knipse det Lenke til kommentar
Relter Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) - Endret 21. juni 2015 av Relter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå