wasco Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Vårkveld Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Veldig bra. Leter febrilsk i fullstørrelsen for å finne noe å pirke på, men den gang ei... Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Ja det som er så bra med den full versjon størrelsen..må sjerpe behandlingen da gitt,og her lykkes du..er så stor forskjell på "åpningsbilde" og fullversjonen..men bare positivt da Lenke til kommentar
wasco Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Ja det som er så bra med den full versjon størrelsen..må sjerpe behandlingen da gitt,og her lykkes du..er så stor forskjell på "åpningsbilde" og fullversjonen..men bare positivt da Takk for det.. Du er alt for snill i dine tilbakemeldinger. Er redd for at jeg ikke altid er like snill :devil: Endret 10. juli 2011 av wasco Lenke til kommentar
wasco Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Veldig bra. Leter febrilsk i fullstørrelsen for å finne noe å pirke på, men den gang ei... Men det fant jeg Det er litt støy nederst på himmelen helt til høyre. Men det er slik en finner ut etter at bilde er lastet opp - og da får det heller være. Ellers, takk for tilbakemeldingen Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Vakkert bilde. Sterke farger. Fine detaljer i både det lyse og mørke. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Veldig flott bildebehandling og et vakkert lys, Wasco:) Opplever litt for mye forgrunn og tror det kunne vært en fordel å bruke noe lengre brennvidde for å gjøre bakgrunnen noe større samt at du fikk bort noe av venstre side som ikke nødvendigvis forringer inntrykket. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Vakkert bilde. Sterke farger. Fine detaljer i både det lyse og mørke. Takk for kommentaren Ulla Veldig flott bildebehandling og et vakkert lys, Wasco:) Opplever litt for mye forgrunn og tror det kunne vært en fordel å bruke noe lengre brennvidde for å gjøre bakgrunnen noe større samt at du fikk bort noe av venstre side som ikke nødvendigvis forringer inntrykket. Takk for dine betraktninger og tanker om bildet mitt Dette er jo et panorama sammensatt av 3 eksponeringer, så tanken var å få med så mye som mulig, men det ble kanskje litt i meste laget Synes også det var litt morro å ha med forgrunnen med all løvetannen som sto å koste seg i kveldsola. Det første bilde jeg la ut her på nye Digit, er fra samme plassen, men der med et tettere utsnitt Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Vakkert og stemningsfult,fant ikke noe eg ville gjort anderledes:) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Nydelig bilde - solnedgangen er et motiv jeg aldri blir 'mett' av. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Vakkert og stemningsfult,fant ikke noe eg ville gjort anderledes:) Takk for det Nydelig bilde - solnedgangen er et motiv jeg aldri blir 'mett' av. Takk for hyggelig kommentar Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Liker godt det jeg ser her. Strålende bildebehandling, nydelig lys og et meget godt komp. Vakkert! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Liker godt det jeg ser her. Strålende bildebehandling, nydelig lys og et meget godt komp. Vakkert! Takk for tilbakemeldingen Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Flott som vanlig dette Lenke til kommentar
wasco Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Flott som vanlig dette Du finner da av og til noe å pirke på i bildene mine du også Lenke til kommentar
Vitalis Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Her har du dratt akkurat passe i "spakene" til å være et HDR bilde. Mulig bildet hadde vært ennå bedre hvis hele sola hadde vært bak bygningene, og man bare hadde sett strålene i fra sola. VH Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg