Pow3r Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 hei, hvordan får man tak i brae biler på gt5, hvor vinner man dem , er det noen som har greid vettel løpet ? takker for svar. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 For å få bra biler, så må du jo også ha noen penger også. Du vinner også biler men det er morsommere å kjøpe selv. Gjør flere race i A-spec mode eller b-spec (da kjører AI-en for deg) Det hjelper også å gjøre special events og lisenstester for da tjener du lett mange penger. Bilene finner du på car dealer (der finner du bare premium-biler som er biler med kjempegod grafikk realistiske, cockpit view etc.) og used car dealer. (der finner du standard bilene. de bilene som ikke er av like god kvalitet, lyd etc..) Du ahr også mulighet til å tune bilen din og gjøre den bedre etc.. Lykke til Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Jeg har greit vettel løpet ja,og den ekstrem vanskelig og klare,selv klarte jeg såvidt bronze.Men jeg trur du får mer detaljert svar hos GT5 tråden som er på side 1 trur jeg. Det finnes ekstremt mange brae biler i GT5,for eks Subaru impreza WRX premium bilene,en av de hvertfall,ferrari Enzo er en god bil.Finnes veldig mange andre brae biler også,men det finnes forum for GT5,tru det er gtplanet ellerno og en egen topic her på diskusjon. Personlig så synes jeg veldig mange biler i gt5 har elendig lyd,omtrent 90% av bilene har de samme lydene på bilene,til og med american muscle cars som jeg trudde kom til og bråke noe ekstremt,men høres likt alle andre bilene,trimmer du de så hører du omtrent bare turbon.En av tingen som er bra når du bremser ned så hører du gira skifte og en grom lyd. Lenke til kommentar
Pow3r Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 må man ha bronsje eller sølv eller gull. på alle vettel løpene for å få den red-bull x1 bilen ? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 det holder med bronsje,hvis du får sølv på alle og gull på alle så trur jeg du får en raskere versjon av X1 bilen,men det er almost impossible og klare,for meg hvertfall. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 jeg har også et spørsmål, det står at det skal være med over 1000 biler. jeg har bare telt 300 eller noe sånt. hvor er alle bilene? Lenke til kommentar
Pow3r Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Er det noen som har klart gull på alle ? xD Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 du tenker her på forumet heller?,pga det finnes folk på youtube som har klart gull,og jeg trur det er drit vanskelig og ta gull med håndkontroller pga X10 er så syk sensitiv. Lenke til kommentar
Pow3r Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 du tenker her på forumet heller?,pga det finnes folk på youtube som har klart gull,og jeg trur det er drit vanskelig og ta gull med håndkontroller pga X10 er så syk sensitiv. Jeg har Logiech g27 er det lettere ? kjørte nurburgring eller hvordan det skrives på 02:26 bronsje er på 02:23. Å da går det jammen fort hehe:P Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 du tenker her på forumet heller?,pga det finnes folk på youtube som har klart gull,og jeg trur det er drit vanskelig og ta gull med håndkontroller pga X10 er så syk sensitiv. ja,det er nok lettere med ratt ja,jeg husker nurburgring var et helvete selv,det tok dritmange forsøk på hver bane,Måtte perfektere alle svingene og tok evig mange forsøk,jeg brukte kontroller,men gikk for det. Angående de 1000bilene så finnes det jo ganske mange forskjellige versjoner va samma bilene,da tenker jeg på årsmodeller osv. Jeg har Logiech g27 er det lettere ? kjørte nurburgring eller hvordan det skrives på 02:26 bronsje er på 02:23. Å da går det jammen fort hehe:P Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 jeg har også et spørsmål, det står at det skal være med over 1000 biler. jeg har bare telt 300 eller noe sånt. hvor er alle bilene? Bilene oppdaterer seg etterhvert som du kjøper. Jeg har 900 ogno forskjellige så det er mulig. må man ha bronsje eller sølv eller gull. på alle vettel løpene for å få den red-bull x1 bilen ? Nei, dette er feil.. kanskje man får den da å, men man får bilen om man kommer i B spec level 35 Jeg er i lvl 40 btw Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Om det er noen som trenger biler kan de si ifra og jeg legger dem ut på min profil til låning PS3 brukeren min er The_Fighter_880 men skriv GT5 elleno i requesten..... Det er ihvertfall et utrolig gøy spill. og om man trenger noen biler kan dere låne, så ikke la det hindre dere i gaminga 1 Lenke til kommentar
Pow3r Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) hei, igjen hadde glemt av tråden her hehe greide vettel løpe på bronse på alle, fort gikk det må jeg si Endret 26. januar 2013 av pow3r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå