Jamalius junior Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Hallai folkens, er en person som har sett en del D&D på youtube og syns det ser drit kult ut og har kjempe lyst å prøve. Hvis det ennå e liv i tråden her og det kanskje fins noen grupper kanskje online og gjerne, så er jeg drit interesert i å joine en hvis dere er villige til å hjelpe en nybegynner, lærer kjapt og tar initiativ sjøl med å finne utav regler osv. seff. Er 25 år og bor i Bergen legg meg gjerne til på skype mr.al-qaida (skriv gjerne at det gjelder D&D når du legger meg til på skype ) =) Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 (endret) Jeg bumper denne.Har spilt en del GURPS, men har veldig lyst til å prøve meg på D&D/Pathfinder. Hvis det finnes noen åpne grupper i Bergen som har plass til en spiller til, så er det bare å skrike ut.EDIT: Null problem om gruppen spiller på engelsk og ikke norsk, om det er aktuelt. Endret 20. mai 2016 av Lindoniel Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 bumper denne posten selv, hvis det er noen i østfold området (bor i halden , jobber i fredrikstad selv) som har en gruppe som vil starte opp... så er jeg intressert i en D&D gruppe, skriv en pm Lenke til kommentar
zSkyler Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Hallo! Jeg er også veldig interessert i D&D og leter etter å spille 5e (5th edition) med noen andre. Jeg bor i Lørenskog, ganske nærme Oslo, så å møte opp på Outland fungerer fint for meg. Hvis dere ikke har noe i mot å ha en ganske Ung (16 år) spiller ved bordet, kan dere legge meg til på Skype. Jeg heter "xskyhigh11" 1 Lenke til kommentar
ToTaX Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Jeg leter etter en gruppe i Kristiansand område! Ønsker å spille 5e, var innom både Gamestop og Outland det var fullt på alle gruppene. Lenke til kommentar
Kriros89 Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Hei, jeg holder til i Vestfold og har akkurat kjøpt D&D 5e. har allerede samlet en gruppe for å prøvekjøre dette, vi startet på Lost Mine of Phandelver, dette var et togvrak av et eventyr. Dårlig DM, mye Status Quo og sjekking av regler. Jeg leter etter flere å spille med, enten ved å treffes eller over nettet med f.eks Roll20.net Gjerne noen med litt erfaring som kan hjelpe oss som ikke er helt trygge på systemet enda. Kontakt meg gjerne via mail til [email protected] eller via Skypenavn: Oxforth Lenke til kommentar
Subsofa Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Prøver meg på litt necromancy jeg og Er det noen fra Jæren som kunne tenke seg å være gm for en gruppe på 4-5 spillere.Vi er en gruppe med stort sett erfarne spillere men det er ikke lenger noen som ønsker å vær gm.Det har hovedsaklig gått i pathfinder og dnd, så det er det som blir mest relevant.Gruppen vår er litt spredt utover fra Stavanger til Egersund, men reising er ikke noe problem for oss.Legg meg gjerne til på discord: Subsofa#9469 eller send mail til [email protected] 2 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Har du sagt vanlig spiller hadde jeg vært game Lenke til kommentar
SST Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 Jeg er en 31 år gammel mann som ønsker å finne noen å spille D&D 3.5E, 5E eller Pathfinder med I Kristiansand. Jeg har minimal med erfaring med det, har bare prøvd 3.5E 2 ganger for mange år siden, men har spilt mange timer med dataspill som er basert på 3,5 så jeg er kjent med det grunnleggende. Jeg kjenner også en mer erfaren spiller som muligens ønsker å bli med. Lenke til kommentar
TwoFace Skrevet 19. februar 2019 Del Skrevet 19. februar 2019 Kar på 32 her som holder til på Jæren, Rogaland. Noen som vil spille div rollespill, samme hva, ta kontakt. 1 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. august 2022 Del Skrevet 3. august 2022 (endret) Ja, jeg jeg bumper en eldgammel tråd. Men finnes det noen som kunne være interessert i å spille dungeons and dragons, og forme en gruppe? Enten fysisk i mjøsområdet, ellers er også online en mulighet 🙃 har spilt en kampanje som player tidligere, likte det veldig godt og savner det en hel del.. 33 år gammel forresten! Endret 3. august 2022 av Niram 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. august 2022 Del Skrevet 6. august 2022 (endret) Jeg ønsker meg generelt bedre brettspill kultur her i Norge, ikke bare D&D. Jeg personlig er veldig interessert i brettspill. Spesielt, lage dem selv. Jeg tar litt idéer her og der. Nå bedriver jeg med et nytt brett spill, har faktisk litt likhet med D&D. Bare mindre overveldig. Har noen venner jeg pleier å invitere til brettspill kveld her i Finnmark. Å spille brettspill via Skype, mumble whatever, er ikke det samme som å være fysisk tilstede. Endret 6. august 2022 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 7. august 2022 Del Skrevet 7. august 2022 Helt enig! Nå har jeg spurt i flere ulike nerdefora jeg er kjent med, men virker som det er ekstremt lite som skjer. De få som spiller har allerede etablerte vennegjenger, og online er tilbudet så som så. Ellers helt enig med deg at online aldri kan erstatte fysisk spill. Har dessverre ikke altfor mange bekjente "IRL" som deler nerdeinteressen min, ellers hadde jeg så klart spilt.. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. februar 2023 Del Skrevet 25. februar 2023 Forstår frustrasjonen til folk 😣 Er 45, har spilt D&D i 30 år 😊 dvs blitt ganske lite de siste 10…😣 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 16. mars 2023 Del Skrevet 16. mars 2023 Heldigvis er ungene blitt "gamle nok" (5 og 8), så de lagde sine første char sheets i går. Essentials kit på vei i posten! 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. mars 2023 Del Skrevet 19. mars 2023 Niram skrev (På 16.3.2023 den 12.29): Heldigvis er ungene blitt "gamle nok" (5 og 8), så de lagde sine første char sheets i går. Essentials kit på vei i posten! Så kult 🥳🥳😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. mars 2023 Del Skrevet 19. mars 2023 Jeg har tenkt å spille D&D for første gang om ikke så lenge. https://www.dndbeyond.com/ Dette er en fin siden som jeg fant her om dagen. Der kan man lage helt egen karakter, eventyr, monstre, spells, osv. Men, hver obs på at man har ikke tilgjengelighet til alt hvis man er ny på den siden. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 19. mars 2023 Del Skrevet 19. mars 2023 Dnd beyond er veldig bra. Kjekk side til å lage karakterer, med hjelpemidler. Ellers ligger alt av regelbøker, adventures osv der. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mars 2023 Del Skrevet 21. mars 2023 Niram skrev (På 19.3.2023 den 17.45): Dnd beyond er veldig bra. Kjekk side til å lage karakterer, med hjelpemidler. Ellers ligger alt av regelbøker, adventures osv der. Jah ikke sant. 😃 Det er så mye man kan lage der, til og med hjemmelaget spells, eventyr osv. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. april 2023 Del Skrevet 8. april 2023 (endret) Nå har jeg endelig fått prøvd D&D for første gang i dag. Det var både spesielt, uvandt og gøy på samme tid. Disse nettsidene her brukte vi: https://roll20.net/ https://www.dndbeyond.com/ Endret 8. april 2023 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå